تداوم جنایتگری رژیم صهیونیستی در جنین؛ یک جوان فلسطینی دیگر شهید شد+ ویدیو

چهارشنبه 7 ارديبهشت 1401 - 13:52

یک جوان 21 ساله فلسطینی در یورش امروز نظامیان رژیم صهیونیستی به شهر جنین و اردوگاه آن شهید شد.

العالم ـ فلسطین اشغالی

بنابر گزارش خبرگزاری فلسطینی معا، نظامیان رژیم صهیونیستی در جریان تداوم یورش به فلسطینیان ساکن جنین واقع در شمال کرانه باختری، صبح امروز (چهارشنبه، ۲۷ آوریل)، یک جوان فلسطینی دیگر را به شهادت رسانده و سه تن دیگر را رخمی کردند.

بنابر این گزارش، طی حمله بامداد امروز نظامیان اشغالگر به شهر جنین و اردوگاه آن، یک جوان ۲۱ ساله فلسطینی به نام «احمد محمد لطفی مساد» از شهرک «برقین» به شهادت رسید و سه نفر دیگر مجروح شدند.

«ابوجوخه» رئیس بیمارستان «ابن سینا» در جنین گفت که این جوان فلسطینی به دلیل اصابت یک گلوله به سرش به شهادت رسیده و سه فلسطینی دیگر مجروح شده‌اند که میزان جراحت آن‌ها متوسط است.

بنابر این گزارش، به محض اعلام شهادت این جوان فلسطینی، یک راهپیمایی از مقابل این بیمارستان آغاز شد و فلسطینی‌ها با حمل تابوت این شهید فلسطینی در خیابان‌های جنین، فریاد محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی سر دادند و پیکر این شهید را تا برقین حمل کردند تا در آرامگاه محل تولدش، به خاک سپرده شود.

بامداد امروز، شمار زیادی از نظامیان صهیونیست به شهر جنین و اردوگاه آن حمله کردند و در کوچه‌ها و خیابان‌های این شهر مستقر شدند و شماری از تک‌تیراندازان صهیونیست نیز در بالای پشت بام منازل فلسطینی‌ها پناه گرفتند تا جوانان فلسطینی را هدف قرار دهند. امام جوانان فلسطینی مانند روزهای پیش با نظامیان اشغالگر مقابله کردند و در جریان این درگیری یک جوان فلسطینی شهید و سه تن دیگر زخمی شدند.

صهیونیست‌ها در جریان حمله بامداد امروز، منازل برخی از فلسطینی‌ها را تفتیش کردند و سه نفر را از اردوگاه جنین به نام‌های «عاصم جمال أبو الهیجا»، «یزن مرعی» و «نضال أمین خازم» دستگیر کردند و سه شهروند فلسطینی دیگر را در جریان حمله به قباطیه بازداشت کردند که عبارتند از: یاسر أبو الرب و دو آزاده به نام‌های علاء حنایشة و علی أبو الرب.

جنایات رژیم صهیونیستی در جنین در حالی است که مقاومت فلسطین در غزه از طریق میانجیگران، پیامی برای این رژیم فرستاده و اعلام کرده که هرگونه تعرض یا حمله به اردوگاه جنین در کرانه باختری، خط قرمز مقاومت است.

پربیننده ترین خبرها