حماس: حمله به سوریه وجود اسراییل به عنوان یک تهدید برای منطقه را ثابت کرد

حماس: حمله به سوریه وجود اسراییل به عنوان یک تهدید برای منطقه را ثابت کرد
چهارشنبه 7 ارديبهشت 1401 - 23:01

 جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) چهارشنبه شب در بیانیه‌ای به حمله اخیر رژیم صهیونیستی به سوریه واکنش نشان داد و ضمن محکوم کردن آن تأکید کرد که این حمله بار دیگر وجود رژیم تل آویو به عنوان یک تهدید را ثابت کرد.

العالم - فلسطین اشغالی

در بیانیه حماس همچنین این حمله به سوریه به شدت محکوم شده است.

حماس اعلام کرد که تجاوز اسرائیل به سوریه بار دیگر خطرناک بودن و تهدید رژیم اشغالگر صهیونیستی برای امنیت و منافع ملل اسلامی و عربی را به اثبات رساند.

وزارت امور خارجه و امور مهاجران سوریه در نامه ای به سازمان ملل ضمن محکوم کردن حملات بامداد امروز رژیم صهیونیستی به دمشق، حق پاسخ به این حملات را برای خود محفوظ دانست.

دمشق از سازمان ملل و شورای امنیت این سازمان خواست تا ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی، خواستار توقف این حملات و احترام به قطعنامه‌های شورای امنیت در این زمینه شوند.

منابع خبری بامداد امروز (چهارشنبه) از شنیده شدن صدای چند انفجار در آسمان دمشق پایتخت سوریه خبر دادند.

در همین رابطه یک منبع نظامی به خبرگزاری سانا گفت: حدود ساعت ۴۱ دقیقه بامداد امروز دشمن اسرائیلی تهاجمی هوایی از منطقه طبریا در نزدیکی بلندی‌های جولان اشغالی با شلیک موشک به برخی مناطق اطراف دمشق حمله کرد که پدافندهوایی ارتش سوریه با آن مقابله و اکثر این موشک‌ها را منهدم کردند.

رژیم صهیونیستی در سال‌های اخیر بارها به دمشق و مناطق مختلف سوریه حمله هوایی کرده که با رهگیری به موقع پدافند هوایی دمشق در بیشتر مواقع، این حملات دفع شده است.

پربیننده ترین خبرها