شیخ عیسی‌قاسم: روز جهانی قدس فریاد می‌زنیم "جنگ جنگ تا آزادی فلسطین"

شیخ عیسی‌قاسم: روز جهانی قدس فریاد می‌زنیم
پنج‌شنبه 8 ارديبهشت 1401 - 22:35

رهبر نهضت اسلامی بحرین اعلام کرد: همه ما در این روز یک صدا فریاد می‌زنیم: جنگ جنگ تا آزادی قدس و فلسطین و شکست صهیونیسم و عادی سازی روابط با آن.

العالم - بحرین

آیت الله شیخ عیسی قاسم رهبر نهضت اسلامی بحرین، احیای مسائل و موضوعات از یاد رفته و در معرض تهدید جهان اسلام را مستلزم موضع گیری جدی علیه صهیونیسم و دنباله رو‌های آن دانست.

وی امروز پنج شنبه با صدور بیانیه‌ای به مناسبت روز جهانی قدس افزود همه ما در این روز یک صدا فریاد می‌زنیم: جنگ جنگ تا آزادی قدس و فلسطین و شکست صهیونیسم و عادی سازی روابط با آن.

شیخ عیسی قاسم با اشاره به سخن سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان مبنی بر اینکه "قدس محور است"، اعلام کرد: این شعار از صداقت، جدیت، پویایی عملی و دقت اجرایی برخوردار است.

متن بیانیه آیت الله شیخ عیسی قاسم به شرح زیر است:
"بِسم الله الرحمن الرحیم
فرموده سید بزرگوار و رهبر اسلامی مخلص، جناب سید حسن نصرالله مبنی بر اینکه "قدس محور است"، از صداقت، جدیت، پویایی عملی و دقت اجرایی برخوردار است.
محوری اعلام کردن قدس، بازتاب توجه و اهتمام صادقانه به این آرمان و همه مسائل و موضوعات مرتبط است که در صورت صیانت از آن محفوظ می‌مانند و با از دست رفتنش از دست می‌روند.
احیا و حفظ مسائل و موضوعات جهان اسلام که از یاد رفته و در معرض تهدید قرار دارند، مستلزم موضع گیری جدی، جامع و فداکارانه مسلمانان غیور علیه صهیونیسم و دست نشانده‌های آن است.
هیچ مسلمان غیرتمندی در حمایت از قدس که مسئله محوری امت است و فدا کردن گرانبها‌ترین داشته‌های خود به خاطر آن، کوتاهی نمی‌کند.
فریاد همه ما در روز جهانی قدس این خواهد بود: جنگ جنگ تا آزادی قدس و فلسطین و شکست صهیونیسم و عادی سازی روابط با آن.

پربیننده ترین خبرها