شبکه‌های رادیویی رژیم صهیونیستی هک شدند

شبکه‌های رادیویی رژیم صهیونیستی هک شدند
جمعه 9 ارديبهشت 1401 - 02:35

رسانه‌های صهیونیستی بامداد جمعه از هک شبکه‌های رادیویی رژیم صهیونیستی توسط گروه موسوم به «هکرهای منجی« خبر دادند.

العالم - فلسطین اشغالی

روزنامه جروزالم‌پست گزارش داده وب‌سایت شبکه‌های رادیویی 100FM و « Lev Hamedina » توسط گروه هکری موسوم به «هکرهای منجی» هک شده‌اند.

طبق گزارش این روزنامه صهیونیستی امکان پخش ویدئویی بر روی وب‌سایت « Lev Hamedina » از کار افتاده است. پخش ویدئویی شبکه 100FM هم با مطالبی در حمایت از فلسطین جایگزین شده است.

این اقدام در حالی انجام شده است که حملات سایبری علیه شرکت‌ها و نهادهای رژیم صهیونیستی طی ماه‌های گذشته گذشته تشدید شده است.

گروه هکری عصای موسی پیشتر نیز فایل‌هایی را شامل اطلاعات جزئی از صدها نظامی عضو ارتش رژیم اشغالگر قدس و تصاویر شخصی از «بنی گانتز» وزیر جنگ این رژیم را در محیط «دارک نت» و «تلگرام» منتشر کرده بود. این اولین بار نبود که بنی گانتز هدف حمله سایبری قرار می‌گرفت. سرویس امنیت داخلی رژیم صهیونیستی (شاباک) نیز در ماه‌های اخیر اعلام کرده بود که نظافتچی خانه بنی گانتز وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اطلاعاتی را در اختیار یک گروه هکری قرار داده است.

روزنامه عبری‌زبان «هاآرتص» در ارتباط با جاسوس مذکور گزارش داده بود که او از وسایل خانه گانتز، از جمله رایانه او عکس گرفته و به منظور اثبات جدی بودنش تصاویر را برای نماینده گروه هکری «سایه سیاه» فرستاده است؛ گروهی که رسانه‌های عبری‌زبان مدعی شدند وابسته به ایران است.در بخشی از گزارش مذکور همچنین اشاره شده بود که این فرد امکان نصب بدافزاری را که اجازه دسترسی به رایانه گانتز را بدهد مطرح کرده بوده است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها