گزارش خبرنگار العالم از محاصره صدها نمازگزار در مسجد الاقصی توسط نظامیان صهیونیستی

جمعه 9 ارديبهشت 1401 - 09:53

خبرنگار العالم در قدس اشغالی گزارش داد نظامیان رژیم اشغالگر صهیونیستی صدها نمازگزار را داخل مسجد الاقصی محاصره کرده اند.

العالم _ قدس

خبرنگار شبکه العالم در قدس اشغالی گزارش داد نظامیان رژیم صهیونیستی همچنان به محاصره نمازگزاران فلسطینی در مسجد مبارک الاقصی از جمله در مسجد القبلی، مسجد مروانی، قبه الصخره و باب الرحمه ادامه می دهند.

وی افزود شمار زیادی از نمازگزاران و حامیان، داخل مسجد الاقصی و صحن های آن در محاصره نظامیان اشغالگر قرار دارند و نمی توانند از مسجد خارج شوند.

خبرنگار شبکه العالم اظهارداشت: نیروهای صهیونیست پس از پایان یافتن نماز جماعت صبح، به صحن های مختلف مسجد الاقصی هجوم بردند و به سمت نمازگزاران گلوله پلاستیکی و گاز اشک آور پرتاب کردند، چه نمازگرارانی که داخل مسجد بودند و چه کسانی که خارج آن بودند. نیروهای رژیم اشغالگر همچنین به کودکان، زنان و افراد مسن هجوم بردند و به آنان تعدی کردند.

خبرنگار العالم تصریح کرد این نیروها همچنان نزدیک باب المغاربه، یکی از ورودی های مسجد مبارک الاقصی، مستقر هستند که نزدیک مسجد القبلی است.

وی افزود نظامیان صهیونیست پنجره های مسجد القبلی را شکستند و به سمت نمازگزارانی که داخل مسجد محاصره شده بودند، بمب های صوتی پرتاب کردند. نمازگران و حامیان مسجد الاقصی همزمان با هجوم نظامیان صهیونیست شعار الله اکبر سر می دادند.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها