مقامات بحرینی مانع فعالیت های حمایت از الاقصی شدند

مقامات بحرینی مانع فعالیت های حمایت از الاقصی شدند
جمعه 9 ارديبهشت 1401 - 10:23

مقامات حکومت آل خلیفه در بحرین جمعیت بحرینی مقاومت در برابر عادی سازی روابط با دشمن صهیونیستی را از فعالیت های همبستگی با مسجد الاقصی بازداشتند.

العالم _ بحرین

یوسف الخاجه عضو کمیته مرکزی «جمعیت وعد» در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: ممنوعیت گردهمایی همبستگی با ملت فلسطین به هیچ وجه مردم بحرین را از یاری ملت فلسطین باز نخواهد داشت و هرگز مردم بحرین را به پذیرش ننگ عادی سازی روابط با دشمن صهیونیستی وادار نخواهد کرد.

وی افزود: فلسطین همچنان نماد مبارزه آزادگان شریف باقی خواهد ماند، مردم بحرین همچنان به آرمان فلسطین وفادار خواهند ماند، رژیم اشغالگر همچنان دشمن نخست باقی خواهد ماند، هرچند نظام آل خلیفه تلاش کند این دشمن غدار را بیاراید یا آن را بزک کند.

در همین حال رضی الموسوی دبیر کل پیشین جمعیت وعد هم تصمیم مقامات بحرینی را در ممنوعیت فعالیت های «قدس را یاری دهید» محکوم کرد و در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: به چه علت فعالیت های همبستگی مردم بحرین با برادران و خواهرانمان در فلسطین اشغالی و ایستادگی کنار ساکنان قدس به تعویق افتاده است در حالی که آنان بی سلاحند و در برابر تروریسم صهیونیستی ایستادگی می کنند و دستانشان برای کمک خواستن به آسمان بلند است و در همین حال از مسجد الاقصی دفاع می کنند؟

الموسوی با تاکید بر اینکه مسئله فلسطیبن مسئله اصلی و مرکزی مردم بحرین است، افزود: آل خلیفه هرکاری کند، فلسطین قطب نمای مردم بحرین خواهد ماند.

مقامات آل خلیفه در حالی تصمیم به ممنوعیت هرگونه فعالیت حمایت از قد گرفته اند که نیروهای معارض این کشور خواستار مشارکت گسترده مردمی در فعالیت های بزرگداشت روز جهانی قدس به نشانه تاکید بر همبستگی مردمی با ملت فلسطین و بازداشت شدگان بحرینی و فلسطینی شده اند. فعالیت های بزرگداشت روز جهانی قدس قرار است در آخرین جمعه رمضان یعنی امروز مصادف با 29 آوریل سال 2022 در همه مناطق بحرین با شعار «قدس محور است» برگزار شود.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها