گزارش خبرنگار العالم از آمادگی فلسطينيان برای بزرگداشت روز قدس در مسجد الاقصی/ تدابیر شدید امنیتی صهیونیست ها

جمعه 9 ارديبهشت 1401 - 11:23

خبرنگار العالم در رام الله گزارش داد که فلسطینیان از هر طریق ممکن تلاش می کنند خود را به مسجد مبارک الاقصی برسانند تا مراسم روز جهانی قدس را در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان داخل محوطه این مسجد مبارک برگزار کنند.

العالم _ فلسطین

خبرنگار شبکه العالم در پوشش ویژه فعالیت های روز جهانی قدس گزارش داد مهم ترین مکانی که بیشتر فلسطینیان برای رفتن به مسجد الاقصی در آن تجمع کرده اند، مرکز ایست بازرسی قلندیا در شمال قدس اشغالی است. مکان دوم مرکز ایست بازرسی بیت لحم است که به شهر قدس منتهی می شود و شهرهای جنوبی کرانه باختری را از شهر قدس اشغالی جدا می کند.

خبرنگار العالم افزود شمار زیادی از فلسطینیان در مرکز قلندیا حضور یافته اند زیرا ساکنان شهرهای رام الله، نابلس، طولكرم، قلقيليا، جنين و سلفين از این مرکز برای رسیدن به مسجد الاقصى استفاده می کنند.

خبرنگار العالم گفت نظامیان رژیم اشغالگر برای بازداشتن فلسطینیان از رسیدن به مسجد الاقصی، تدابیر و اقدامات شدیدی در نظر گرفته اند و به همین علت بسیاری از فلسطینیان تلاش می کنند با بالا رفتن از موانع آهنی خود را به مسجد الاقصی برسانند و به همین علت تا کنون 400 نفر از بالای موانع پایین افتاده اند.

پربیننده ترین خبرها