در گفتگو با العالم؛

ابو مجاهد: مقاومت نقشه های رژیم اشغالگر را متلاشی کرده است

جمعه 9 ارديبهشت 1401 - 14:03

ابومجاهد سخنگوی کمیته های مردمی در نوار غزه با تاکید بر اینکه ما امروزه در نبردی باز با دشمن صهیونیستی به سر می بریم و قدس مرکز این نبر است، گفت مقاومت سخت مانع اجرای نقشه های رژیم اشغالگر صهیونیستی شده است.

العالم _ قدس

ابو مجاهد سخنگوی کمیته های مردمی در نوار غزه در گفتگو با شبکه العالم در چارچوب پوشش ویژه فعالیت های بزرگداشت روز جهانی قدس گفت مردان و زنان آزاده جهان به یاری قدس می شتابند و فریادی را پاسخ می دهند که 43 سال قبل بلند شد، فریادی که بر مرکزیت نبرد با رژیم صهیونیستی تاکید دارد.

ابو مجاهد افزود آنگاه که امام خمینی(ره) روز جهانی قدس را نامگذاری کرد، پیامش این بود که نگاه ها و دل ها متوجه قدس و قضیه مرکزی امت مسلمان باشند.

وی تصریح کرد آنگاه که گروه های مختلف مردمی را می بینیم که پرچم قدس و فلسطین را برافراشته اند و برای هر نبردی در آینده با محوریت قدس آماده می شوند، پیامی به دشمن صهیونیستی است که هرگز نخواهد توانست قدس را از دل و ضمیر مسلمانان خارج کند زیرا امت اسلامی برای فداکاری برای قدس و مسجد الاقصی و قضیه مرکزی که همان قضیه فلسطین است، آماده است.

سخنگوی کمیته های مردمی در نوار غزه با درود فرستادن به میلیون ها انسانی که برای حمایت از قدس، فلسطین، حامیان بیت المقدس و صحن های مسجد مبارک الاقصی به خیابان ها ریخته اند، تاکید کرد این حمایت ها همه نقشه های دشمن اشغالگر را نقش بر آب می کند، دشمنی که همه تلاش خود را به کار بسته است تا حرمت مسجد مبارک الاقصی را از بین ببرد.

وی افزود به یاری خدا و به برکت مقاومت که یک سال پیش در نبرد سیف القدس پیروز شد و تهدید کرده است که باز هم می تواند چنین نبردی را تجربه کند، دشمن اشغالگر نتوانست نقشه های خود را اجرا کند بلکه در برابر پیام قدرت و تهدیدات مقاومت به هراس افتاده است که هرگونه تعدی به حامیان، مدافعان و مسجد الاقصی به معنای تکرار تجربه نبرد سیف القدس است، نبردی که قهرمانان مقاومت فلسطین را در غزه و قدس به هم پیوند داد و پیروزی منحصر به فردی را رقم زد.

ابومجاهد تاکید کرد که شعار «قدس محور اصلی است» تاکید بر این مسئله است که ما نگاه نمی کنیم که چه کسانی کنار این محور ایستاده اند، محوری که به یاری فلسطین و ملت آن می شتابد و چه کسانی ضد قضیه فلسطین و قدس توطئه می کننئد و کنار دشمنان قدس می ایستند.

پربیننده ترین خبرها