انصارالله: هرگونه تهدید موجودیتی برای قدس به جنگ منطقه‌ای منجر می‌شود

انصارالله: هرگونه تهدید موجودیتی برای قدس به جنگ منطقه‌ای منجر می‌شود
جمعه 9 ارديبهشت 1401 - 16:19

یک عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله گفت که در صورت تهدید موجودیتی بیت‌المقدس از سوی صهیونیست‌ها، بی‌شک آن‌ها بازنده خواهند بود.

العالم - فلسطین اشغالی

«محمد البخیتی» عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله امروز (جمعه) رژیم صهیونیستی را تهدید کرد که دست از اقدام علیه قدس بردارد.

وی گفت : اگر بیت‌المقدس با تهدید موجودیتی مواجه شود، یک جنگ منطقه فراگیر در پیش خواهد بود و در آن صورت رژیم صهیونیستی و کشورهای سازشگر بی تردید زیان خواهند دید و بازنده هستند.

البخیتی افزود: «موشک‌ها و پهپادها توانسته‌اند موازنه قوا و برنامه‌های نظامی را تغییر داده و معادله جدیدی را رقم بزنند.»

این عضو ارشد جنبش انصارالله، با بیان اینگه مسأله قدس، معیار و مقیاس کرامت امت اسلامی است، تأکید کرد: «موضوع قدس، مسأله اول مردم یمن به شمار می‌شود و ما از این‌جا در صنعاء به مردم فلسطین می‌گوییم که هرگز شما را تنها نگذاشته و مسأله آزادی فلسطین، مسأله اصلی ماست.»

سید عبدالملک الحوثی رهبر جنبش انصارالله نیز شب گذشته در سخنان دشمن صهیونیستی را یک رژیم فاسد دانست و گفت: «رژیم صهیونیستی، یک رژیم عادی نیست که بتوان با آن همزیستی کرد. وجود این رژیم در منطقه برای ایفای نقش فسادآمیز و تخریبی در آن است».

امروز همزمان با روز جهانی قدس، شهرهای مختلف یمن نیز صحنه راهپیمایی‌های کم‌نظیر است و دهها هزار نفر در صنعاء و دیگر استان‌ها به خیابان‌ها آمده‌اند. گروههای مختلف یمنی در روزهای گذشته تا امروز فعالیت بسیار وسیعی در ارتباط با روز جهانی قدس از خود نشان داده‌اند.

فارس

پربیننده ترین خبرها