نخست وزیر دولت نجات ملی: مردم یمن توان شکست دادن متجاوزان را دارند

نخست وزیر دولت نجات ملی: مردم یمن توان شکست دادن متجاوزان را دارند
چهارشنبه 14 ارديبهشت 1401 - 12:46

نخست وزیر دولت نجات ملی یمن تاکید کرد که تاریخ، پیروزی یمنی ها بر متجاوزان کنونی را رقم خواهد زد، همانطور که پیروزی آنها را بر مهاجمان و متجاوزان گذشته نیز رقم زده است.

العالم-یمن

عبدالعزیز صالح بن حبتور نخست وزیر دولت نجات ملی یمن، روز گذشته در مراسم عید فطر که از سوی دفتر اجرایی استان شبوه با شعار "عید ما جبهه های ما است"، براگزارشد، گفت: ملت یمن همواره توان شکست دادن متجاوز و دستیابی به پیروزی برای کشورشان را دارند کشوری که تاریخی سرشار از مبارزه و مقاومت شرافتمندانه دارد.

بن حبتور خاطرنشان کرد: مردم شبوه امروز افتخار می کند که بخشی از وطن مقاوم در برابر تجاوز و بخشی از آزادگان یمن هستند که موضعی شرافتمندانه با صدایی رسا در مقابله با ائتلاف متجاوز آمریکایی-سعودی- اماراتی آن هم از اولین لحظات تجاوز اتخاذ کردند.

نخست وزیر دولت نجات ملی یمن تاکید کرد: مردان جز در کنار هم به رزم نمی روند، از همین رو مردم آزاده شبوه در جبهه ای ایستادند که همه آزادگان دیگر یمن در آن جبهه ایستاده اند تا با زورگویی و استکبار کسانی مبارزه کنند که ما آنها را برادران عرب خود خطاب می کنیم اما آنها با پشتوانه غرب به خصوص آمریکا و انگلیس به تجاوزگری و جنگ با برخاستند.

پربیننده ترین خبرها