عملیات العاد؛ مقاومت فلسطین تا ریشه کنی اسرائیل ادامه دارد

عملیات العاد؛ مقاومت فلسطین تا ریشه کنی اسرائیل ادامه دارد
جمعه 16 ارديبهشت 1401 - 20:00

کارشناسان معتقدند که پیامدهای تنش آفرینی های اخیر صهیونیستی و جریحه دار کردن احساسات مسلمانان به ویژه مقدسات مردم فلسطینیان به رژیم برگشت و باعث شد سه صهیونیست در عملیات شهرک العاد در شرق تل آویو به هلاکت برسند.

العالم – کشکول

این عملیات همزمان با فرارسیدن سالگرد به اصطلاح استقلال رژیم صهیونیستی یا اشغال فلسطین انجام شد و گروههای فلسطینی آن را پاسخ به جنایات دشمن صهیونیستی علیه مردم فلسطین و مقدسات آنان دانستند.

این گروهها تاکید کردند که این عملیات یک تحول کیفی در زمینه رویارویی با جنایات اشغالگران قدس و کرانه باختری، پاسخ طبیعی به تعدی به قدس و اقصی توسط رژیم صهیونیستی و ضربه جدید مقاومت به امنیت ناپایدار صهیونیستی است.

بدون شک این عملیات ثابت کرد که مقاومت گزینه ای است که می تواند هزینه رژیم صهیونیستی به خاطر استمرار تجاوزاتش به مردم فلسطین و مقدسات مسلمانان را افزایش دهد.

از سوی دیگر تهدیدات دشمن درباره ترور رهبران مقاومت که از طریق هیات اعزامی رژیم صهیونیستی به قاهره اعلام شد نیز گواه این موضوع است که دشمن مستاصل شده و می خواهد که به هر شکل از این نوع عملیاتهای فلسطینی خلاص شود، چرا که استمرار آن باعث آغاز درگیری همه جانبه نظامی و نامحدود با مقاومت غزه خواهد شد که دشمن صهیونیستی حتما در آن مانند نبرد شمشیر قدس با شکست مواجه می شود.

امروز دشمن صهیونیستی با مبارزه یکپارچه و مستمر مردم فلسطین مواجه است، آنهم وقتی دچار این توهم شده بود که قادر است مقاومت در غزه، کرانه باختری و داخل رژیم را با یک جنگ فراگیر یا ترور رهبران مقاومت سرکوب کند اما دریافت که هر نوع رویارویی اش با مقاومت به معنای بازی با آتش و نابودی اش خواهد بود.

پربیننده ترین خبرها