آمریکا باردیگر در حمایت از اسراییل ؛ عملیات استشهادی در سرزمین های اشغالی را محکوم کرد

آمریکا باردیگر در حمایت از اسراییل ؛ عملیات استشهادی در سرزمین های اشغالی را محکوم کرد
شنبه 17 ارديبهشت 1401 - 11:08

مقامات آمریکایی که همواره در برابر جنایات نظامیان صهیونیستی علیه زنان و کودکان فلسطینی سکوت اختیار کرده اند ؛ عملیات استشهادی اخیر در شهرک العاد را اقدام تروریستی قلمداد و آن را محکوم کردند.

العالم - امریکا - فلسطین اشغالی

آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: ما حمله تروریستی در اسرائیل را به شدت محکوم می کنیم و با قربانیان و خانواده های کشته شدگان ابراز همدردی می کنیم.

ند پرایس سخنگوی وزارت خارجه آمریکا نیز در بیانیه ای اعلام کرد: ما حمله تروریستی در العاد اسرائیل که منجر به کشته شدن حداقل سه نفر و مجروح شدن چندین نفر دیگر شد را به شدت محکوم می کنیم.

جیک سالیوان مشاور امنیت ملی آمریکا نیز در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: ما از یک حمله دیگر در اسرائیل که این بار در شهر العاد و در روز استقلال اسرائیل اتفاق افتاده است، وحشت زده شدیم.

این مقام کاخ سفید افزود: ما صادقانه تسلیت خود را به خانواده قربانیان ابراز می کنیم و برای مجروحان آرزوی بهبودی کامل داریم. مثل همیشه، ما در کنار اسرائیل در مواجهه با این تهدید تروریستی هستیم.

پیش از این نیز، "تور ونسلند" هماهنگ کننده ویژه سازمان ملل در روند صلح خاورمیانه عملیات استشهادی در شهرک العاد واقع در شرق تل آویو در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی را "حمله تروریستی" خوانده بود.

این مقام سازمان ملل مدعی شد: این حملات امکان آینده ای صلح آمیز برای فلسطینی ها و اسرائیلی ها را تضعیف می کند. همه باید خشونت را محکوم کنند و در مقابل ترور ایستادگی کنند.

رسانه های رژیم صهیونیستی از کشته و زخمی شدن شماری از صهیونیست‌ها در یک عملیات استشهادی در شهرک العاد واقع در شرق تل آویو خبر دادند.

برخی از رسانه ها اعلام کردند که این عملیات با سلاح سرد انجام شده است و تاکنون سه شهرک نشین صهونیست کشته و شمار دیگری که تا ۹ نفر هم اعلام شده، زخمی شده اند.

حال برخی از زخمی های این عملیات وخیم گزارش شده است.

تحلیلگران سیاسی معتقدند که حمایت های آمریکا از رژیم اسراییل ؛ رفتار دوگانه دنیای غرب به سرکردگی آمریکا در قبال تحولات فلسطین را آشکار کرده است .

حمایت های آمریکا از رژیم صهیونیستی درحالی صورت می گیرد که طی دهه ها اشغالگری سرزمین فلسطین توسط صهونیست ها و درگیری نظامیان اسراییل با مردم بی دفاع فلسطین تاکنون هزاران فلسطینی اعم از جوانان و کودکان به شهادت رسیده و صدها هزار نفر از خانه و کاشانه خود آواره شده اند.

پربیننده ترین خبرها