حمایت تمام قد برخی حاکمان عربی از صهیونیست ها

حمایت تمام قد برخی حاکمان عربی از صهیونیست ها
شنبه 17 ارديبهشت 1401 - 18:46

اخیرا دو خبر منتشر شد که با مقاومت مردم غزه و فلسطینیان ساکن اراضی 1948 در برابر شهرک نشینان صهیونیست کاملا متضاد است.

العالم – کشکول

خبر اول تماس تلفنی عبدالله بن زاید وزیر امور خارجه امارات با یائیر لاپید همتای صهیونیستش است که در آن ضمن تبریک هفتاد و چهارمین سالگرد تاسیس رژیم صهیونیستی، عملیات العاد را محکوم کرد و به خانواده های به هلاکت رسیدگان صهیونیست آن تسلیت گفت.

تبریک به معنای آن است که وی و نظامش خود را مسلمان و عرب نمی دانند و محکوم کردن عملیات العاد نیز به معنای حمایت امارات از یهودی سازی قدس و بی حرمتی صهیونیستی به مسجدالاقصی است.

خبر دوم آغاز گفت وگوی مغرب با شرکت تسلیحاتی اسرائیلی البیت سیستمز برای خرید موشک کروز معروف به دلیله جهت تقویت توان هوایی مغرب می باشد که به نوشته روزنامه نظامی دفاعی دیفنس، لابی تشکیل شده توسط یک یهودی مغربی الاصل می کوشد رژیم صهیونیستی را نسبت به امضای چنین قراردادی متقاعد کند.

واضح است که مغرب می ‌توانست موشک‌هایی پیشرفته‌ تر از موشک دلیله را از کشورهایی که صنایع نظامی شان معروف هستند، بدون جریحه دار نمودن احساسات مردم فلسطین، مسلمانان و اعراب به‌ ویژه مردم مغرب به دست آورد.

چرا که چنین قراردادهایی باعث سرازیر شدن پول به خزانه رژیم صهیونیستی برای قتل و آواره نمودن هر چه بیشتر مردم فلسطین، یهودی سازی قدس و افزایش محاصره مقاومت غزه می شود مانند امارات و بحرین که تاکنون یک میلیارد دلار قرارداد تسلیحاتی با رژیم صهیونیستی امضا کرده اند.

به نظر می رسد این اقدام در چارچوب حمایت رژیم های عربی که اقدام به عادی سازی کرده اند از رژیم صهیونیستی برای استمرار اشغال فلسطین و قدس قرار دارد و مصداق کشورهایی است که دشمن خدا و مسلمانان را به عنوان دوست برگزیده اند.

پربیننده ترین خبرها