هشدار صریح گردان های القسام درمورد ترور رهبران مقاومت/ به تلاش برای ترور پاسخ بی‌سابقه می‌دهیم

هشدار صریح گردان های القسام درمورد ترور رهبران مقاومت/ به تلاش برای ترور پاسخ بی‌سابقه می‌دهیم
شنبه 17 ارديبهشت 1401 - 20:34

سخنگوی نظامی گردان های القسام هشدار داد اگر رژیم صهیونیستی برای ترور رهبران مقاومت حماقتی مرتکب شود، با نابودی و خون، هزینه آن را پرداخت خواهد کرد.

العالم _ فلسطین

ابوعبیده سخنگوی نظامی گردانهای القسام، شاخه نظامی جنبش حماس درمورد هر گونه تلاش رژیم صهیونیستی برای ترور رهبران مقاومت هشدار داد.

ابوعبیده گفت: با توجه به تهدیدهای دشمن بزدل، ما به دشمن اشغالگر و به سران شکست خورده رژیم صهیونیستی هشدار می‌دهیم که ضربه زدن به برادر مجاهد، یحیی السنوار یا هر کدام از رهبران مقاومت، به منزله اعلام زلزله در منطقه است.

وی با تأکید بر اینکه این گردانها به چنین اقدامی پاسخ بی‌سابقه خواهد داد، تاکید کرد: این پاسخ به نحوی خواهد بود که نبرد «شمشیر قدس» در مقایسه با آنچه دشمن مشاهده خواهد کرد، اتفاقی عادی خواهد بود.

ابوعبیده خاطر نشان کرد: هر کس چنین تصمیمی بگیرد، فصل فاجعه‌باری در تاریخ رژیم صهیونیستی خواهد نوشت و حماقتی مرتکب خواهد شد که با نابودی و خون، هزینه آن را پرداخت خواهد کرد.

هم زمان منابع مطلع از رایزنی میان رهبران جنبش حماس با مقامات مصری در خصوص تجاوزات صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی و عملیات‌های شهادت طلبانه خبر دادند.

جنبش حماس از رژیم صهیونیستی خواسته است تا به حملات خود به مسجدالاقصی پایان دهد و شرایط را به سال‌های قبل از سال ۲۰۰۰ باز گرداند.

حماس همچنین به مقامات مصری گفته است که این جنبش از تهدیدات صهیونیست‌ها مبنی بر ترور رهبرانش هراسی ندارد و تل آویو به خوبی از تبعات «چنین حماقتی» آگاه است و در صورتی که عملیات‌ ترور رهبران مقاومت آغاز شود، بمب‌گذاری‌ها در شهرهای صهیونیست‌نشین نیز از سر گرفته خواهد شد.

جنبش حماس همچنین به اطلاع مصری‌ها رسانده است که اگر رژیم صهیونیستی تهدیدات خود را عملی کند، موشک‌های مقاومت تل آویو و اطراف آن را هدف قرار خواهند داد.

پس از گذشت یک سال از حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه در ماه مه گذشته، رسانه‌های صهیونیستی جزییات ترور فرماندهان مقاومت در عملیات شمشیر قدس را افشا کردند.

پایگاه اینترنتی عبری «والا» در این زمینه به جزئیات ترور فرماندهان گروهان های قسام در این عملیات و مهندسان موشکی آن پرداخت.

در دوازده ماه مه گذشته، قسام از شهادت تعدادی از فرماندهان و مهندسان ارشد خود مانند باسم عیسی فرمانده تیپ غزه، مهندس جمال الزبده، جمعه الطحله، ولید شمایل و غیره خبر داد.

این گزارش حاکیست که این اشخاص در یک تونل زیر ساختمان‌های غزه در عمق 25 متری زمین بودند.

پایگاه عبری مدعی شد که حماس در این تونل به تولید سلاح می پرداخت که نیروی هوایی صهیونیستی آن را منهدم کرد.

این رسانه عبری ادامه داد که نیروی هوایی صهیونیستی در عملیات شمشیر قدس 130 هدف را بمباران کرد.

ارتش صهیونیستی نیز مدعی شده است که عملیات شمشیر قدس به انهدام بیش از 50 درصد از توان تولید موشکی حماس و 75 درصد توان موشکی جنبش جهاد اسلامی فلسطین انجامید.

پربیننده ترین خبرها