بیانیه شبکه العالم در محکومیت به شهادت رساندن خبرنگار زن فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست

بیانیه شبکه العالم در محکومیت به شهادت رساندن خبرنگار زن فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست
چهارشنبه 21 ارديبهشت 1401 - 14:50

شبکه خبری العالم با محکوم کردن ترور شیرین ابو عاقله، خبرنگار زن فلسطینی شبکه الجزیره قطر، توسط نیروهای اشغالگر رژیم صهیونیستی، این جنایت تعمدی را نقض آشکار آزادی مطبوعات و اقدامی مذبوحانه برای تحریف جنایات این رژیم علیه مردم فلسطین عنوان کرد.

العالم ـ ایران ـ سیاسی

در بیانیه شبکه خبری العالم آمده است: رژیم صهیونیستی همواره در تلاش است از پوشش مطبوعات آزاد و افشای اقدامات جنایتکارانه این رژیم در برابر افکار عمومی جلوگیری کند.

شبکه العالم ضمن یادآوری دستگیری ها، آزار و اذیت و تهدید به دستگیری، آزار و تهدید خبرنگاران خود در اراضی اشغالی فلسطین، تأکید کرد که جنایات اشغالگران مانع از آن نمی شود که پوشش اقدامات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان مانند نقض آشکار حقوق آنان مغفول بماند.
شبکه العالم از سازمان‌های بین‌المللی، نهادهای مدافع حقوق بشر و آزادی بیان، رسانه ها و مطبوعات خواست که به وظایف خود در قبال این رژیم اشغالگر که هنجارهای بین‌المللی و قوانین بشردوستانه را نادیده می‌گیرد، عمل کنند و تمام اقدامات بازدارندگی در مقابل این رژیم برای ممانعت از ارتکاب جنایات و اقدامات فاجعه باری که آنان را بدون ترس و با تکیه بر حمایت سیاسی، نظامی، امنیتی و رسانه ای غرب به ویژه آمریکا مرتکب می شو د، اتخاذ کند.

شبکه العالم در پایان برای شهید شیرین ابوعاقله خبرنگار زن فلسطینی الجزیره قطر، رحمت و رضوان الهی و برای عاملان شهادت وی ننگ و شکست آرزو کرد.

کانال خبری شکبه العالم

پربیننده ترین خبرها