نخست وزیرپاکستان قتل خبرنگار الجزیره درفلسطین به دست صهیونیست‌ها را محکوم کرد

نخست وزیرپاکستان قتل خبرنگار الجزیره درفلسطین به دست صهیونیست‌ها را محکوم کرد
چهارشنبه 21 ارديبهشت 1401 - 17:38

«شهباز شریف» نخست وزیر پاکستان شهادت «شیرین ابوعاقله» خبرنگار شبکه الجزیره قطر در سرزمین‌های اشغالی فلسطین به دست نظامیان اسرائیل را به شدت محکوم کرد و گفت: خاموش کردن صدای افرادی که داستان ملت ستمدیده را مخابره می‌کنند، راهبرد رژیم صهیونیستی است.

العالم - فلسطین اشغالی

محمد شهباز شریف امروز در حساب کاربری رسمی خود در توییتر به کشته شدن خبرنگار شبکه خبری الجزیره در شمال کرانه غربی رود اردون واکنش نشان داد.

وی شهادت شیرین ابوعاقله به دست نیروهای رژیم اسرائیل را به شدت محکوم کرد.

نخست وزیر پاکستان ضمن ابراز همبستگی با مردم کشمیر و فلسطین، افزود: خاموش کردن صدای افرادی که داستان ملت‌های ستم دیده را منعکس می‌کنند، یک اقدام عمدی و راهبرد اسرائیل است.

دبیرکل بنیاد حمایت از فلسطین در پاکستان نیز امروز با صدور بیانیه‌ای تداوم جنایات نظامیان رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی به ویژه شهادت «شیرین ابوعاقله» خبرنگار شبکه الجزیره و زخمی کردن همکار وی را به شدت محکوم کرد.

نظامیان رژیم صهیونیستی بامداد امروز (چهارشنبه) با یورش به اردوگاه جنین در سرزمین‌های اشغالی «شیرین ابوعاقله» خبرنگار شبکه خبری الجزیره را به ضرب گلوله شهید کردند.

خبرنگار الجزیره هنگام پوشش خبری یورش صهیونیست‌ها به اردوگاه جنین در شمال کرانه غربی رود اردن از ناحیه سر هدف اصابت گلوله نظامیان صهیونیست قرار گرفت و شهید شد.

الجزیره در این باره نوشت: ابوعاقله که از سال ۱۹۹۷ با این شبکه کار می‌کرد، حین پوشش خبری عملیات یورش نیروهای رژیم صهیونیستی به جنین با گلوله‌های جنگی و واقعی نظامیان صهیونیست به سمت وی شهید شد.

در پی این جنایت، الجزیره بیانیه‌ای صادر و اعلام کرد که «نیروهای اشغالگر اسرائیل با خونسردی و بی‌رحمی در جنایتی غم‌انگیز که نقض قوانین و موازین بین‌المللی است، خبرنگار ما، شیرین ابوعاقله را ترور کردند.»

ایرنا

پربیننده ترین خبرها