تعرض اشغالگران صهیونیستی، به مراسم تشییع پیکر شهید ابوعاقله/ احضار برادر شهید ابوعاقله توسط صهیونیست ها

تعرض اشغالگران صهیونیستی، به مراسم تشییع پیکر شهید ابوعاقله/ احضار برادر شهید ابوعاقله توسط صهیونیست ها
پنج‌شنبه 22 ارديبهشت 1401 - 21:12

نیروهای اشغالگر رژیم صهیونیستی بعدازظهر امروز پنج شنبه، به مراسم تشییع پیکر شهید روزنامه نگار شهید شیرین ابوعاقله (51 ساله) تعرض و هنگام عبور از جلوی پاسگاه نظامی "قلندیه" واقع در شمال بیت المقدس با تشییع کنندگان برخورد کردند، سپس دوباره به بیمارستانی که پیکر شهید در آن قرار داشت، هجوم بردند تا پرچم های فلسطین را مصادره کنند.

العالمفلسطین اشغالی

منابع محلی تأیید کردند که تشییع کنندگان که از سمت شهر رام الله می آمدند در مقابل پاسگاه نظامی قلندیه با نیروهای اشغالگر مواجه شدند، نیروهای اشغالگر، "شادی مطور" دبیر جنبش فتح را در بیت المقدس دستگیر و به یکی از مراکز اشغال منتقل کردند.

هنگامی که عصر امروز مراسم تشییع پیکر خبرنگار شیرین ابوعاقله به بیمارستان فرانسوی در محله شیخ جراح بیت المقدس رسید، مراسم تشییع در داخل حیاط بیمارستان برگزار شد که طی آن پرچم های فلسطین برافراشته شد؛ به گفته منابع محلی، نیروهای اشغالگر پس از مصادره یکی از پرچم‌های فلسطین، به حیاط بیمارستان حمله کردند و ساکنان قدس با آنها مقابله کردند.

این منابع اشاره کردند که شرکت کنندگان در تشییع جنازه ابوعاقله که در حال تحویل گرفتن پیکر ابوعاقله بودند، شعارهای وحدت ملی و تمجید از این شهید سر می دادند و جنایت رژیم اشغالگر را محکوم کردند. رژیم اشغالگر صهیونیستی با تجاوز به اردوگاه جنین در شمال کرانه باختری، شرین ابوعاقله را ترور کرد.

منابع فلسطینی اعلام کردند که نیروهای اشغالگر به محل تشییع جنازه روزنامه نگار شیرین ابوعاقله یورش بردند و برادرش «آنطون» را برای بازجویی احضار کردند.

مراسم تشییع پیکر ابوعقیله قرار است بعدازظهر فردا جمعه از مقابل بیمارستان فرانسوی قدس برگزار شود.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها