عمان قتل شیرین ابو عاقله را محکوم کرد

عمان قتل شیرین ابو عاقله را محکوم کرد
پنج‌شنبه 22 ارديبهشت 1401 - 22:52

وزیر خارجه عمان شهادت خبرنگار الجزیره به دست نظامیان صهیونیست را محکوم کرد.

العالم _ جهان اسلام

«بدر البوسعیدی» وزیر خارجه عمان امروز (پنج‌شنبه) شهادت «شیرین ابو عاقله» خبرنگار شبکه الجزیره به دست نظامیان صهیونیست را محکوم کرد.

به نوشته وبگاه الخلیج آنلاین، بدر البوسعیدی به عنوان دومین وزیر خارجه کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس کشته شدن خبرنگار الجزیره را محکوم کرد، اما در پیام کوتاه خود نامی از رژیم صهیونیستی نبرد و به ابراز همدردی با خانواده وی بسنده کرد.

پیش از وی «محمد بن عبدالرحمن آل ثانی» وزیر خارجه قطر در اثنای حضور خود در تهران، با محکوم کردن قتل این شیرین ابوعاقله، گفت که مقامات قطری با رام‌الله برای مشخص شدن حقایق در ارتباط است.

وزیر خارجه قطر در سخنان خود تأکید کرد که خبرنگار الجزیره «با شلیک گلوله اشغالگران اسرائیلی» به شهادت رسید.

نظامیان رژیم صهیونیستی دیروز (چهارشنبه) در یورش به منطقه «جنین» در شمال کرانه باختری شیرین ابوعاقله خبرنگار فلسطینی شبکه «الجزیره» را در حالی که جلیقه خبرنگاری به تن داشت، از فاصله ۱۰۰ تا۱۵۰ متری به شهادت رسانده و «علی السمودی» تهیه‌کننده این شبکه را زخمی کردند.

ترور ابوعاقله اولین جنایت رژیم صهیونیستی علیه روزنامه‌نگاران فلسطینی نبود و بر اساس اعلام وزارت اطلاع‌رسانی فلسطین، از انتفاضه دوم فلسطین در سال ۲۰۰۰ تا به امروز ۴۵ روزنامه‌نگار به دست رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده‌اند.

پربیننده ترین خبرها