۵ زخمی در پی تیراندازی نزدیک دانشگاهی در فیلادلفیا

۵ زخمی در پی تیراندازی نزدیک دانشگاهی در فیلادلفیا
پنج‌شنبه 29 ارديبهشت 1401 - 09:22

در حادثه تیراندازی نزدیک یک دانشگاه در «فیلادلفیا» در آمریکا، دست‌کم پنج نفر شامل سه زن و دو مرد زخمی شدند.

العالم _ آمریکا

نیروهای امنیتی آمریکا اعلام کردند در حادثه تیراندازی نزدیک دانشگاه «تمپل» در شمال «فیلادلفیا» دست‌کم پنج نفر زخمی شدند.

شبکه «ای بی سی» گزارش داد حدود ساعت ۲۰:۰۰ چهارشنبه به وقت محلی در بلوک ۱۵۰۰ خیابان «بوویر شمالی» وقوع تیراندازی به نیروهای پلیس محلی گزارش شد.

زخمی شدگان این حادثه شامل سه زن و دو مرد بودند. یکی از زخمی شدگان مردی ۲۸ ساله است که ۱۴ بار هدف اصابت گلوله قرار گرفته است و هم‌اکنون در وضعیت بسیار وخیم در یک بیمارستان محلی بستری شده است.

همچنین یک زن ۲۰ ساله هفت بار هدف اصابت گلوله قرار گرفت که در لیست بیماران با وضعیت بسیار وخیم قرار دارد. یک مرد ۵۹ ساله نیز از ناحیه سینه مورد اصابت گلوله قرار گرفته که وضعیت وی نیز وخیم اعلام شده است.

نیروهای پلیس دو نفر را در ارتباط با این حادثه بازداشت کرده‌اند. سخنگوی دانشگاه تمپل هم گفت به نظر نمی‌رسد که دانشجویان این دانشگاه بین قربانیان باشند. هنوز مشخص نیست علت تیراندازی چه بوده است.

آزاد بودن حمل سلاح در آمریکا روزانه به بروز خشونت‌های مرتبط با تیراندازی در سراسر این کشور منجر می‌شود و تعدادی نیز در این حوادث جان خود را از دست می‌دهند اما لابی سلاح در آمریکا به اندازه‌ای قدرتمند است که تاکنون کنگره آمریکا حاضر به تصویب قوانینی برای محدود کردن حمل سلاح نشده است.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها