یمن| 107 نقض آتش بس توسط نیروهای متجاوز ظرف 24 ساعت

یمن| 107 نقض آتش بس توسط نیروهای متجاوز ظرف 24 ساعت
جمعه 30 ارديبهشت 1401 - 09:25

منابع یمنی اعلام کردند که نیروهای ائتلاف سعودی - اماراتی و مزدوران آنها در 24 ساعت گذشته 107 مورد نقض آتش بس انسانی و نظامی را در چندین استان انجام دادند.

العالم - یمن

یک منبع نظامی یمنی به خبرگزاری سبا گفت: نقض آتش بس متجاوزان در دو حمله به منازل شهروندان و‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍ مواضع ارتش و کمیته‌های مردمی در منطقه مالح در ناحيه ناطع در استان البیضاء، و 49 پرواز هواپیماهای شناسایی مسلح و جاسوسی بر فراز استان های مأرب، تعز، حجه، الجوف، صعده، صنعا، الضالع و البیضاء مشاهده شد.

این منبع تایید کرد که مزدوران متجاوز استحکامات رزمی را در اطراف شهر مأرب و راس التبه الخضراء در ناحيه مریس در استان الضالع ایجاد کردند.

این منبع خاطرنشان کرد: ده مورد نقض با گلوله های توپخانه ای ثبت شده است، بطوريكه مزدوران متجاوز، مواضع ارتش و کمیته‌ها را در بنی حسن، حجه، المدافن و الملاحیظ در صعده، و منطقه وبنان در ناحيه مریس در استان الضالع و وادی جاره و العمود در جیزان هدف قرار دادند.

این منبع افزود: 45 مورد تخلف با تیراندازی به منازل شهروندان و مواضع ارتش و کمیته‌های مردمی در استان‌های مأرب، تعز، حجه، صعده، الضالع و جبهه‌های مرزی به ثبت رسیده است.

پربیننده ترین خبرها