تل‌آویو حمله حزب‌الله به سکوهای گازی را شبیه‌سازی کرد

تل‌آویو حمله حزب‌الله به سکوهای گازی را شبیه‌سازی کرد
شنبه 31 ارديبهشت 1401 - 17:21

نیروی دریایی رژیم صهیونیستی در یک رزمایش نحوه مقابله با حمله حزب‌الله به سکوهای گازی این رژیم را تمرین کرد.

العالم _ فلسطین اشغالی

روزنامه صهیونیستی «اسرائیل هیوم» نوشت، نیروی هوایی رژیم صهیونیستی هفته گذشته رزمایشی برگزار کرده که در آن حمله حزب‌الله به سکوهای گاز در شهر «الخضیره» در جنوب حیفا در صورت وقوع درگیری میان دو طرف شبیه‌سازی شده است.

در ادامه این گزارش آمده، ارتش رژیم صهیونیستی در اقدامی بی سابقه اجازه حضور تعدادی خبرنگار از جمله خبرنگاران رسانه‌های عربی و آلمانی را در این رزمایش جهت پوشش خبری داده است.

این روزنامه صهیونیستی افزود، ارتش رژیم صهیونیستی معتقد است که در هر رویارویی آینده، حزب‌الله تلاش خواهد کرد مراکز راهبردی را با موشک‌های با دقت بالا که به آن دست پیدا می‌کند را هدف بگیرد و رژیم اسرائیل سعی می‌کند که جلوی دستیابی حزب‌الله به این موشک‌ها را بگیرد.

اسرائیل هیوم افزود، این رزمایش بخشی از رزمایش بزرگ رژیم صهیونیستی موسوم به «ارابه های آتش» بود که بزرگترین رزمایش در تاریخ جعلی رژیم صهیونیستی به شمار می‌رود.

این روزنامه به نقل از «ایزر بن زیون» یکی از فرماندهان نیروی دریایی رژیم صهیونیستی نوشت، «دشمن» در جنگ آینده تلاش خواهد کرد که کشتی‌های اسرائیلی را غرق کند و نیروی دریایی رژیم صهیونیستی برای این احتمال، خود را آماده می‌کند.

حدود ده روز پیش (نوزدهم اردیبهشت) همزمان با تنش در اراضی فلسطینی و افزایش عملیات‌های شهادت‌طلبانه، رژیم صهیونیستی بزرگترین رزمایش –بنا به ادعای رسانه‌های این رژیم موقت- در تاریخ جعلی خود را آغاز کرد.

این رزمایش به نام ارابه‌های آتش قرار بود سال گذشته (۲۰۲۱) برگزار شود اما به دلیل نبرد «سیف القدس» به تأخیر افتاد.

فارس

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها