گمانه‌زنی‌ها درباره شرکت شهردار نیویورک در انتخابات آمریکا درصورت نیامدن بایدن

گمانه‌زنی‌ها درباره شرکت شهردار نیویورک در انتخابات آمریکا درصورت نیامدن بایدن
يکشنبه 1 خرداد 1401 - 13:36

گزارش‌ها حاکی از آن است در صورتی که بایدن در انتخابات بعدی آمریکا شرکت نکند، شهردار نیویورک احتمالا یکی از نامزدهای انتخاباتی خواهد بود.

العالم - آمریکا

گزارش ها حاکی از آن است درصورتی که جو بایدن در انتخابات بعدی آمریکا در سال 2024 شرکت نکند، «اریک آدامز» شهردار نیویورک احتمالا یکی از نامزدهای انتخابات خواهد بود.

براین اساس، یک منبع نزدیک به آدامز به نیویورک پست گفت: اریک بارها به من گفته که قصد شرکت در انتخابات بعدی آمریکا در سال 2024 را دارد. او فکر می کند نیویورک می تواند سکوی پرتاب او باشد و بر این باور است که در انتخابات پیروز خواهد شد.

این در حالی است که مشاور آدامز هرگونه تمایل وی برای شرکت در انتخابات 2024 ریاست جمهوری آمریکا را رد کرده و تاکید کرد تمرکز آدامز بر کاهش خشونت و بهبود اوضاع اقتصادی مردم نیویورک است.

اریک آدامز پیش از این، هنگامی که درباره موضوع روان پریشی شوخی می کرد، به حضار گفت: اگر پیش از این، روان پریشی من تشخیص داده می شد، ممکن بود به جای شهردار نیویورک، رئیس جمهور آمریکا بودم.

اشاره وی به شرایط روحی و جسمی نه چندان مناسب جو بایدن 79 ساله است که علاوه بر اینکه بارها در سخنرانی های خود گاف داده، حرکات و رفتارهای غیرمعمولی مانند دست دادن در هوا را در مقابل رسانه ها انجام داده است.

این در حالی است که آقای آدامز و یا دفتر وی، تاکنون به این موضوع پاسخی نداده‌اند.

اریک آدامز حدود 7 ماه پیش در رقابت برای کسب سمت شهردار نیویورک، موفق به شکست کورتیس اسلیوا نامزد حزب جمهوری خواه شد.

تسنیم

پربیننده ترین خبرها