دستگیری ۱۰ نفر از عوامل اصلی حادثه متروپل/جسد مالک متروپُل از زیر آوار بیرون کشیده شد

دستگیری ۱۰ نفر از عوامل اصلی حادثه متروپل/جسد مالک متروپُل از زیر آوار بیرون کشیده شد
سه شنبه 3 خرداد 1401 - 12:21

دادستان عمومی و انقلاب استان خوزستان گفت: تاکنون ۱۰ نفر از مقصران حادثه ساختمان متروپل دستگیر شدند.

العالم - ایران

صادق جعفری چگینی درباره حادثه ساختمان متروپل اظهارکرد: در پی وقوع این حادثه و در راستای اجرای دستور دادستان کل کشور مبنی بر سرعت در رسیدگی و برخورد جدی با عوامل متخلف و مسببان حادثه، بلافاصله در محل حادثه حاضر شدیم و دادستان آبادان و بازپرس ویژه نسبت به انجام تحقیقات اولیه دستورات قضایی صادر شد.

وی ادامه داد: ضمن این که دستورات لازم در جهت تامین امنیت در منطقه و اموال افرادی که در محل هستند نیز صادر شد. همچنین دستورات قضایی لازم جهت انتقال اجساد به پزشکی قانونی و شناسایی هویت آن ها هم صادر شد.

دادستان عمومی و انقلاب استان خوزستان گفت: در جهت برخورد با عوامل این حادثه نیز با تشکیل کارگروه کارشناسی به همراه مراجع امنیتی و انتظامی از جمله سازمان اطلاعات سپاه، تا این لحظه 10 نفر از عوامل اصلی دخیل بروز این حادثه که در اجرای پروژه دخیل بودند از جمله بازداشت‌شدگان شامل شهردار فعلی آبادان و دو شهردار سابق و نیز تعدادی از کارکنان شهرداری و ناظرین این پروژه هستند دستگیر شده اند.

مالک و پیمانکار اصلی ساختمان که دستور بازداشت آن‌ها صادر شده بود، در جریان ریزش ساختمان در محل بوده و جسد آن‌ها از زیر آوار بیرون آورده شده است.

وی عنوان کرد: تحقیقات همچنان ادامه دارد و چنانچه افراد دیگری هم دخیل در این حادثه شناسایی شوند با آن ها هم برخورد جدی می شود.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها