نیوزویک: کودکان بیش از نیروهای پلیس در آمریکا کشته می شوند

نیوزویک: کودکان بیش از نیروهای پلیس در آمریکا کشته می شوند
جمعه 6 خرداد 1401 - 22:19

نشریه نیوزویک با انجام یک پایش به این نتیجه رسیده است که کودکان در سال ۲۰۲۲ بیش از نیروهای پلیس در حال انجام ماموریت به ضرب گلوله کشته شده اند.

العالم - امریکا

طبق داده های تارنمای «صفحه یادبود افسر کشته شده» که مرگ افسران پلیس در سراسر ایالات متحده آمریکا را ثبت می کند، در سال ۲۰۲۲ تعداد ۲۰ نیروی پلیس پس از درگیری در سانحه تیراندازی کشته شده اند.

در مقابل، داده های روزنامه «هفته تحصیلی » (Education Week) نشان می دهد که ۲۴ دانش آموز در سال ۲۰۲۲ در نتیجه تیراندازی در مدرسه کشته شده اند.

در گزارش این نشریه آمده است: "تیراندازی‌ها در مدارس که برای دانش‌آموزان، معلمان، والدین و جامعه وحشتناک است، همیشه بحث‌های متضادی را در مورد حق حمل اسلحه و امنیت در مدارس به وجود آورده است.

روزنامه‌نگاران هفته تحصیلی برای زمینه سازی این بحث‌ها شروع به ردیابی تیراندازی در مدارس (از دبستان تا متوسطه) کردند که منجر به جراحات یا مرگ‌های ناشی از شلیک سلاح گرم شده است ."

به گزارش این نشریه، ۲۷ مورد تیراندازی در سال ۲۰۲۲ در مدارس صورت گرفته و از سال ۲۰۱۸ (شروع پیگیری این پرونده) در مجموع ۱۱۹ مورد بوده است.

نشریه نیوزویک در نتیجه نوشت: تیراندازی در مدرسه ابتدایی راب، که منجر به کشته شدن ۲۱ نفر (۱۹ کودک و دو کارمند بزرگسال) شد، تعداد کودکان کشته شده در حادثه تیراندازی در مدارس را نسبت به تعداد افسران پلیس که در حین انجام وظیفه به ضرب گلوله کشته شده اند، افزایش داد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها