فرمانده ارشد قسام: ضربه به تل‌آویو از نوشیدن آب آسان‌تر است

فرمانده ارشد قسام: ضربه به تل‌آویو از نوشیدن آب آسان‌تر است
شنبه 7 خرداد 1401 - 13:49

فرمانده ارشد قسام در نبرد شمشیر قدس گفت که در این نبرد معادله «ضربه به تل آویو از نوشیدن آب برایمان آسان‌تر است» را برقرار کردیم.

العالم - فلسطین اشغالی

محمد السنوار از فرماندهان ارشد قسام تاکید کرد: با بمباران تل آویو در نبرد "شمشیر قدس"، بزرگ‌ترین ضربه را به دشمن صهیونیستی وارد کردیم و هیبت مرکز ظلم و قبله عادی‌کنندگان روابط را در هم شکستیم.

وی در گفت‌ وگو با برنامه «ما خفی اعظم» شبکه الجزیره اظهار داشت: در آغاز نبرد شمشیر القدس به دنبال اجرای عملیات اسارت نظامیان صهیونیست بودیم تا رژیم صهیونیستی را وادار به امضای توافق مبادله اسرا کنیم.

السنوار گفت: در جریان عملیات از قبل برنامه‌ریزی شده این گردان‌ها برای اسارت نظامیان اسرائیلی در آغاز نبرد سیف القدس در ماه می سال گذشته، ۱۸ مجاهد فلسطینی در مراحل نهایی این عملیات به شهادت رسیدند.

فرمانده ارشد گردان‌های عزالدین قسام با بیا اینکه در نبرد شمشیر قدس، معادله «ضربه به تل آویو از نوشیدن آب برایمان آسان‌تر است» را برقرار کردیم، تصریح کرد: در جریان این نبرد بدون خستگی و بی‌وقفه مواضع و اهداف دشمن صهیونیستی را موشک‌باران کردیم و دشمن در این مدت نتوانست دستش به مبارزان ما برسد.

این فرمانده ارشد گردان‌های قسام همچنین از اتاق امنیتی مشترک با محور مقاومت رونمایی کرد و گفت که اتاق امنیتی مشترک با محور مقاومت در طول نبرد شمشیر قدس به طور مداوم تشکیل جلسه می‌داد.

وی عنوان کرد که اتاق امنیتی متشکل از افسران اطلاعاتی قسام، حزب الله لبنان و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

به گفته السنوار، این اتاق امنیتی مشترک فعالیت‌های اطلاعاتی مهمی در نبرد شمشیر قدس داشت.

پربیننده ترین خبرها