هشدار فلسطینی‌ها: مسجدالاقصی خط قرمز ماست

هشدار فلسطینی‌ها: مسجدالاقصی خط قرمز ماست
يکشنبه 8 خرداد 1401 - 12:48

مردم فلسطین در واکنشی اعتراضی به برگزاری راهپیمایی «پرچم» در غزه تظاهرات کرده و مسجدالاقصی را خط قرمز خود عنوان کردند.

العالم ـ فلسطین اشغالی

شب گذشته (شنبه) فلسطینیان در واکنشی اعتراضی به راهپیمایی «پرچم» که قرار است امروز شهرک‌نشینان صهیونیست برگزار کنند، در چندین منطقه نوار غزه تظاهرات کردند.

طبق گزارش خبرگزاری «شهاب»، این تظاهرات در دیرالبلح و اردوگاه البریج در مرکز نوار غزه با شرکت صدها شهروند فلسطینی برگزار شد. فلسطینیان نوشته‌هایی را در دست داشتند و به اشغالگران هشدار دادند که مسجدالاقصی خط قرمز آن‌هاست.

تظاهرات‌کنندگان فلسطینی در تجمع‌های اعتراضی خود، تصاویر «نفتالی بنت» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و «بنی گانتز» وزیر جنگ او را آتش زدند.

سخنرانان و شعاردهندگان این راهپیمایی‌ها ضمن تاکید بر آمادگی فلسطینیان برای مقابله با تجاوزات نظامیان اشغالگر و شهرک‌نشینان صهیونیست، مقامات تل‌آویو را مسئول عواقب تشدید تنش‌های احتمالی در صورت اجازه‌دادن به صهیونیست‌ها برای ورود به مسجدالاقصی دانستند.

قرار است بعدازظهر امروز شهرک‌نشینان صهیونیست راهپیمایی «پرچم» را برگزار کرده و در مسیر این راهپیمایی که شدیداً مورد اعتراض ملت و مقاومت فلسطین است، از مسجدالاقصی عبور کنند.

به گزارش فارس، علی‌رغم اعتراضات و هشدارها، امروز صبح (یکشنبه) گروه‌هایی از شهرک‌نشینان تندرو به همراه «ایتمار بن غفیر» عضو افراط‌گرای پارلمان رژیم صهیونیستی وارد مسجدالاقصی شده و با هدف تحریک فلسطینی‌ها اقدام به رقص و پایکوبی در صحن‌های مسجد کردند.

پربیننده ترین خبرها