گزارش العالم از اقدامات تحریک آمیز صهیونیست ها در راهپیمایی پرچم

گزارش العالم از اقدامات تحریک آمیز صهیونیست ها در راهپیمایی پرچم
يکشنبه 8 خرداد 1401 - 14:43

خبرنگار شبکه العالم گزارش داد که اشغالگران صهیونیست اصرار دارند راهپیمایی پرچم را به رغم هشدار فلسطینیان و مقاومت، از مسیر باب العمود مسجدالاقصی انجام دهند، اقدام تعمدی که با هتک حرمت این مکان مقدس می تواند وضعیت امنیتی را به حد انفجار برساند.

العالم فلسطین

خبرنگار شبکه العالم در رام الله تصریح کرد: باب العمود دروازه اصلی شهر قدیمی بیت المقدس است و به میدان و مقر پایتخت فلسطین تبدیل شده است از این رو اشغالگران در صدد بازگرداندن اعتماد صهیونیست ها هستند تا با برگزاری راهپیمایی بگویند فلسطینی ها در شهر قدس تصمیم گیر نیستند.

برخی تحلیلگران سیاسی اسرائیلی می گویند که نخست وزیر رژیم صهیونیستی در بیت المقدس تصمیم گیرنده نیست بلکه محمد الضیف فرمانده کل گردان های عزالدین قسام تصمیم گیرنده این شهر است.

ده ها شهرک نشین صبح امروز در میان حفاظت شدید نیروهای اشغالگر به مسجد مبارک الاقصی یورش بردند.

هجوم به مسجد الاقصی بخشی از راهپیمایی ت تحریک آمیز پرچم شهرک نشینان است.

راهپیمایی پرچم صهیونیست ها که هر ساله برگزار می‌شود، اقدامی تحریک‌آمیز است. شرکت‌کنندگان در راهپیمایی پرچم، به آوازخوانی و رقص با پرچم می‌پردازند و شعارهایی سر می‌دهند که احساسات اعراب و فلسطینیان را جریحه‌دار می‌کند؛ آن‌ها می‌گویند که قدس از آن یهودیان است و فلسطینیان را از این شهر بیرون خواهند کرد.

خبرنگارالعالم در رام الله گزارش داد: راهپیمایی پرچم صهیونیست ها که قرار است امروز (یکشنبه) برگزار شود شامل دو راهپیمایی از سوی شهرک نشینان خواهد بود. گروه های فلسطینی نیز در واکنش به اقدام تحریک آمیز صهیونیست ها فراخوان راهپیمایی در مرکز رام الله داده اند که طی آن فقط پرچم فلسطین برافراشته خواهد شد.

قرار است ساعت ۱۶:۰۰ امروز به وقت محلی (۱۷:۳۰ به وقت ایران) «راهپیمایی پرچم» شهرک‌نشینان صهیونیست آغاز شود؛ موضوعی که ممکن است با توجه به هشدارهای گروه‌های فلسطینی مبنی بر واکنش و پاسخگویی به این اقدام تحریک آمیز صهیونیست ها، اوضاع امنیتی را در اراضی فلسطینی به نفجار بکشاند.

پربیننده ترین خبرها