واکنش‌ رام‌الله به توهین به پیامبر (ص) در «راهپیمایی پرچم» +فیلم

واکنش‌ رام‌الله به توهین به پیامبر (ص) در «راهپیمایی پرچم» +فیلم
دوشنبه 9 خرداد 1401 - 13:50

وزارت خارجه فلسطین به توهین به ساحت پیامبر اکرم (ص) , نیز سر دادن شعارهای نژادپرستانه علیه فلسطینی‌ها در «راهپیمایی پرچم» واکنش نشان داد.

العالم - فلسطین اشغالی

صدها شهرک‌نشین صهیونیست دیروز (یکشنبه) در راهپیمایی موسوم به «راهپیمایی پرچم» در قدس اشغالی شرکت کردند.

بر اساس گزارش شبکه «الجزیره»، شهرک‌نشینان در این راهپیمایی شعارهایی توهین‌آمیز به پیامبر اکرم (ص) و نیز شعارهای نژادپرستانه علیه عرب‌ها و فلسطینی‌ها از جمله «الموت للعرب» سر دادند.

هیأت اتحادیه اروپا در قدس اعلام کرد، شعارهای نژادپرستانه و تعرض‌های فیزیکی به فلسطینی‌ها در راهپیمایی پرچم، ترسناک است.

در همین ارتباط، وزارت خارجه تشکیلات خودگردان در بیانیه‌ای توهین شهرک‌نشینان به ساحت پیامبر اکرم (ص) و شعارهای نژادپرستانه را محکوم کرد.

بر اساس گزارش «الشروق»، در بیانیه مذکور آمده، اعضای سازمان‌های افراطی صهیونیست اقدام به ناسزاگویی به پیامبر (ص) و نیز سر دادن شعارهای نژادپرستانه علیه عرب‌ها و فلسطینی‌ها کردند.

راهپیمایی پرچم

در ادامه این بیانیه اعلام شده، وزارت خارجه فلسطین راهپیمایی پرچم و تعرض‌ها و تعرض وحشیانه به فلسطینی‌ها در این میان را محکوم می‌کند.

وزارت خارجه فلسطین افزود، رام‌الله، کابینه ائتلافی رژیم صهیونیستی به ریاست «نفتالی بنت» نخست‌وزیر افراطی آن را مسؤول کامل و مستقیم این تجاوزهای وحشیانه می‌داند. افتخار بنت به این راهپیمایی و اقدامات خصمانه در آن، بی توجهی رژیم اسرائیل به جامعه بین‌الملل و تصمیم‌های سازمان ملل را نشان می‌دهد.

در ادامه این بیانیه آمده، حضور فلسطینی‌ها در خیابان‌ها به همراه پرچم فلسطین دلیلی قاطع بر شکست رژیم صهیونیستی در «الحاق قدس» و یهودی‌سازی آن است.

فارس

پربیننده ترین خبرها