رئیس فراکسیون حزب الله لبنان: از همکاری با همه استقبال می کنیم

رئیس فراکسیون حزب الله لبنان: از همکاری با همه استقبال می کنیم
دوشنبه 9 خرداد 1401 - 18:37

رئیس فراکسیون وفاداری به مقاومت (حزب الله) پارلمان لبنان گفت: از همکاری با همه طرف ها بدون نگاه به سوابق سیاسی و فکری آن ها استقبال می کنیم.

العالم ـ لبنان

بنابر گزارش شبکه المنار لبنان، محمد رعد در جشن مقاومت و آزادسازی در روستای الدویر خطاب به نمایندگان جدید پارلمان این کشور افزود: ما حاضریم با شما براساس شعارهای شما درباره مبارزه با فساد و تلاش برای بهبود اوضاع اقتصادی کشور همکاری کنیم.

وی اضافه کرد: بیایید دست اجنبی را از دخالت در تعیین مرزهای زمینی و دریایی خود کوتاه کنیم و خودمان درباره اکتشاف گاز و نفط در خاک و آب لبنان تصمیم بگیریم.

رعد گفت: بیایید سیستم اقتصادی و مالی را بنیان بگذاریم و سرنوشت پول ملی را به ارزهای خارجی پیوند نزنیم و در این بحران، به چگونگی تامین کالاهای ضروری و نیازمندی های ملت بیندیشیم و اقتصادی زاینده و پویا بنا کنیم.

رئیس فراکسیون وفاداری به مقاومت پارلمان لبنان با بیان اینکه اگر اشغالگری غیر از اسرائیل در لبنان وجود دارد به ما نشان دهید تا باهم به جنگ آن برویم افزود: فریفتن مردم کافی است، انتخابات به پایان رسید و شعارهای انتخاباتی نیز پایان یافت، اکنون بیایید برای منافع ملت و کشور کار کنیم.

پارلمان جدید لبنان قرار است فردا نخستین نشست خود را برگزار کند.

پربیننده ترین خبرها