پیام حزب‌الله به نمایندگان جدید پارلمان لبنان

پیام حزب‌الله به نمایندگان جدید پارلمان لبنان
سه شنبه 10 خرداد 1401 - 11:32

رئیس فراکسیون "وفاداری به مقاومت" در پارلمان لبنان در پیامی خطاب به نمایندگان جدید پارلمان این کشور تاکید کرد که این فراکسیون از هرگونه همکاری با آنها صرف‌نظر از زمینه سیاسی و ایدئولوژیک‌شان استقبال می‌کند.

العالم - لبنان

به نقل از سایت النشره، محمد رعد، رئیس فراکسیون وفاداری به مقاومت، شاخه سیاسی حزب‌الله در پارلمان لبنان در سخنرانی به مناسبت جشن "مقاومت و آزادی" خطاب به نمایندگان جدید در پارلمان این کشور گفت: ما از هرگونه همکاری صرف نظر از زمینه سیاسی و ایدئولوژیک شما استقبال می‌کنیم و برای همکاری بر اساس شعارهای سیاسی‌تان که در ارتباط با مبارزه با فساد و بهبود وضعیت اقتصادی مطرح کردید، آماده‌ایم.

محمد رعد اظهار کرد: ما کسانی هستیم که برنامه‌هایمان را به شما عرضه می‌کنیم، بیایید دست اجنبی را در تعیین مرزهای دریایی و آبی‌مان کوتاه کنیم و خودمان برای آینده حفاری گاز و نفت در آب‌ها و نیز خاک‌مان تصمیم‌گیری کنیم، بیایید ساختار اقتصادی-مالی را ابداع کنیم که با آن ارز ملی خود را به ارزهای خارجی وابسته نکنیم و به چگونگی تامین کالاها و نیازهای اصلی مردم در این بحران فکر کنیم تا از این وضعیت اضطرار عبئر کنیم و بتوانیم به یک ساختار اقتصادی تولید کننده در کشور بیندیشیم.

او افزود: هر کسی که خواهان حاکمیت به معنای وابسته نبودن به دیگران است، حال این دیگران هر که می‌خواهد باشد، باید بداند حاکمیت تنها در مورد خاک و سرزمین نیست بلکه درمورد ارتش، امنیت، پول، اقتصاد، تصمیمات ملی و تمامی این مسایل و رهایی از وابستگی‌ها به طرف‌های خارجی است و این معنای حاکمیت است.

محمد رعد در ادامه گفت: ما برنامه‌های خودمان را در این زمینه داریم، آیا برای برقراری حاکمیت و تحقق معنای واقعی آن با ما همکاری می‌کنید؟

این نماینده حزب‌الله در پارلمان لبنان در پایان نیز گفت: اگر الان در لبنان اشغالگری به غیر از اشغالگری اسرائیل وجود دارد، به ما بگویید تا با شما با آن بجنگیم، فریب دادن مردم و توهم ایجاد کردن برای آنها کافی است، انتخابات و همچنین شعارهای انتخاباتی پایان یافتند، اکنون بیایید در راستای منافع مردم و میهن کار کنیم.

پربیننده ترین خبرها