وزارت خارجه فلسطین: دادگاه کیفری بین المللی به سکوت در قبال جنایات اشغالگران پایان دهد

وزارت خارجه فلسطین: دادگاه  کیفری بین المللی به سکوت در قبال جنایات اشغالگران پایان دهد
پنج‌شنبه 12 خرداد 1401 - 11:05

درپی جنایات جدید رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن سه شهروند فلسطینی در کرانه باختری رود اردن، وزارت خارجه فلسطین روز پنجشنبه از دادگاه کیفری بین المللی خواست تا به سکوت خود در قبال این جنایت ها پایان دهد.

العالم - فلسطین اشغالی

به نقل از پایگاه خبری النشره، وزارت خارجه فلسطین امروز در بیانیه خود ضمن محکوم کردن شدید جنایت های جدید نیروهای رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن «غفران وراسنه» دختر فلسطینی و دو جوان دیگر به نام های«بلال عوض قبها» و «ایمن محیسن» در کرانه باختری رود اردن اعلام کرد که اینگونه جنایت ها با دستور مسئولان این رژیم صورت می گیرد.

این بیانیه از دادگاه کیفری بین المللی خواست تا "به سکوت مشکوک خود پایان داده و تحقیقاتی فوری درباره جنایت های اشغالگران انجام دهد".

نیروهای رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه «غفران وراسنه» دختر خبرنگار فلسطینی را در نزدیک اردوگاه العروب در شمال شهر الخلیل در حال بازگشت به سرکار به شهادت رساندند.

بلال عوض قبها دیگر جوان فلسطینی نیز چهارشنبه شب به ضرب گلوله نیروهای رژیم صهیونیستی در شهرک «یعبد» در غرب شهر جنین شهید شد.

نظامیان صهیونیست همچنین ایمن محیسن را صبح امروز در جریان درگیری با جوانان فلسطینی در اردوگاه «الدهشیه» به شهادت رساندند.

ایرنا

پربیننده ترین خبرها