یورش صهیونیست ها به راهپیمایی مسالمت آمیز فلسطینی ها

یورش صهیونیست ها به راهپیمایی مسالمت آمیز فلسطینی ها
جمعه 13 خرداد 1401 - 18:41

همزمان با اقامه نماز جمعه از سوی هزاران فلسطینی در مسجد الاقصی که تحت محاصره نیروهای نظامی صهیونیستی برگزار شد، صهیونیست ها به راهپیمایی مسالمت آمیز در روستای کفر قدوم از توابع قلقیلیه در کرانه باختری یورش بردند که در نتیجه آن ۲۳ فلسطینی زخمی شدند.

العالم - فلسطین اشغالی

هلال احمر فلسطین اعلام کرد ۲۳ فلسطینی در جریان سرکوب راهپیمایی مسالمت آمیز به دست نیروهای رژیم اشغالگر قدس در «کفر قدوم» در «قلقیلیه» زخمی شدند.

رسانه های محلی و منطقه جزییاتی درخصوص وضعیت مجروحان گزارش نکرده اند، اما گفته شده که نیروهای امنیتی و پلیس رژیم صهیونیستی با سلاح گرم، انواع وسایل ضد شورش و گاز اشک آور به راهپیمایان حمله ور شدند.
منابع خبری گزارش دادند که صبح امروز شهرک نشینان افراطی با پشتیبانی و در میان حفاظت نظامیان صهیونیست به صحن‌های مسجد مقدس الاقصی نیز تعرض کردند.
شهرک نشینان صهیونیست امروز جمعه به مسجد مبارک الاقصی یورش بردند و در صحن‌های آن مراسم «تلمودی» (جشن پرچم) برگزار کردند که با اعتراض نمازگزاران فلسطینی روبه رو شد.

در پی جنایات جدید رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن سه شهروند فلسطینی در کرانه باختری رود اردن، وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین از دادگاه کیفری بین المللی خواست تا به سکوت خود در قبال این جنایت‌ها پایان دهد.

مرکز اطلاع رسانی فلسطین امروز همچنین گزارش کرد: 35 هزار نمازگزار با وجود محدودیت ها و موانع رژیم اشغالگر قدس در مسجد مبارک الاقصی نماز جمعه را اقامه کردند.

پربیننده ترین خبرها