سیاست ترور اسرای آزاده فلسطینی توسط رژیم صهیونیستی ادامه دارد

سیاست ترور اسرای آزاده فلسطینی توسط رژیم صهیونیستی ادامه دارد
جمعه 13 خرداد 1401 - 19:40

سیاست ترور اسرای آزاده فلسطینی توسط رژیم صهیونیستی همچنان ادامه دارد . این رویکرد رژیم اشغالگر قدس از ابتدای سال جاری میلادی تا کنون ۶۲ شهید در کرانه باختری به همراه داشته است.

العالم - فلسطین اشغالی

آخرین اسیر آزاده ای که در همین رابطه ترور شد ، اسیر آزاده أیمن محیسن ۲۸ ساله از اردوگاه الدهیشه در بیت لحم است که سپیده دم دیروز ( پنجشنبه) به شهادت رسید . این اسیر شهید سه سال را در زندان های رژیم صهیونیستی سپری کرد و متاهل و دارای دو فرزند است.

رافت حمدونه مدیر مرکز تحقیقات و پژوهش های اسراییلی اسرا تاکید کرد : سیاست اعدام اسرای آزاده فلسطینی در زندان ها و به بهانه های مشکوک شدن به آنها در مدت اخیر با حمایت و پوشش دولت اسرائیل و دستگاه امنیتی شاباک و ارتش رژیم صهیونیستی افزایش یافته است.

حمدونه توضیح داد : اعدام آزادگان در جنایت اعدام میدانی شکل گرفته توسط نیروهای اشغالگر در اردوگاه الدهیشه که در اثر آن اسیر آزاده ایمن محیسن به شهادت رسید، کاملا روشن و آشکار است. نیروهای صهیونیستی به قصد کشت به طور عمد او را هدف گلوله های خود قرار دادند. همچنین غفران وراسنه روزنامه نگار و اسیر آزاده فلسطینی در ورودی اردوگاه العروب در شمال شهر الخلیل در کرانه باختری هدف گلوله های سربازان اشغالگر اسرائیل قرار گرفت و به شهادت رسید.

پربیننده ترین خبرها