هادی العامری: امام خمینی (ره) یک پدر دلسوز برای مردم بود

هادی العامری: امام خمینی (ره) یک پدر دلسوز برای مردم بود
جمعه 13 خرداد 1401 - 20:47

هادی العامری رئیس ائتلاف الفتح در عراق به مناسبت سالروز رحلت امام خمینی گفت: امام خمینی (ره) یک پدر دلسوز برای مردم بود.

العالم - عراق

هادی العامری رئیس ائتلاف الفتح در عراق به مناسبت سالروز رحلت امام خمینی گفت: امام خمینی یک امام بی نظیر و منحصر به فرد بود و همه کمالات فکر زیبا و پاکیزه و رفتار محکم و استوار در ایشان وجود داشت.
در میان فق‌ها، یک مرجع بود و در میان سالکین یک عارف به تمام معنا بود. رهبر سیاستمداران بود و در میان نیرو‌های مقاومت یک فدایی... حضرت امام در میان مصلحین امور یک طلایه دار و موسس بود و یک پدری دلسوز و مهربان برای مردم بود.
العامری افزود حضرت امام آن نشانه مقدس و مهر درخشانش را بر پیشانی زمان باقی گذاشت و امت اسلام را از خواب بیدار کرد و کاری کرد ملت ابتکار و زمام امور را به دست بگیرد و غیر ممکن‌ها را ممکن سازد و به سوی جلو حرکت و پیشرفت کند با عزم و اراده‌ای شکست ناپذیر به سوی پیروزی و با بصیرتی که اشتباه نمی‌کند و با صبری که شکسته نمی‌شود با ثبات و عزمی تزلزل ناپذیر و خونی که پایان نمی‌پذیرد.
وی اظهار داشت امام خمینی برای امتش گنج دائمی به یادگار گذاشت و پس از خود جمهوری اسلامی را به عنوان بهترین میراث از بهترین فقید برای بهترین امت به یادگار گذاشت و جمهوری اسلامی ایران امروز خیمه و تکیه گاه جهانی برای همه عدالتخواهان و کرامت پیشگان و ازادیخواهان است.
رئیس ائتلاف الفتح خاطرنشان کرد: ما امروز سالروز رحلت خمینی کبیر را گرامی می‌داریم جمهوری اسلامی ایران امروز به جبهه جهانی برای مقابله با استکبار تبدیل شده است. جمهوری اسلامی امروز محور فکر و اندیشه و تمدن و سنگر مقاومت شده است که همه مستضعفین جهان را حمایت می‌کند و بسان مدرسه‌ای جاوید شده است که تداعی کننده اسلام ناب محمدی با همه مفاهیم و معانی آن است.
وی تاکید کرد ملت عراق به این تجربه پیشتاز امام خمینی بسیار نزدیک هستند و شهید صدر و گروهی دیگر از مجاهدین بیشتر از این مسیر ایمانی و قوی و پیروزمند حمایت می‌کنند و احساس می‌کنیم روح امام خمینی در کالبد دورنمای اسلامی حضور دارد و این نوید را به عاشقانش می‌دهد که فرج نزدیک است.

پربیننده ترین خبرها