عذرخواهی مقتدی صدر از طرفدارانش به خاطر نیمه رها کردن جلسه سخنرانی

عذرخواهی مقتدی صدر از طرفدارانش به خاطر نیمه رها کردن جلسه سخنرانی
شنبه 14 خرداد 1401 - 14:12

رهبر جریان صدر از رفتار دیروز خود در نیمه کاره رها کردن سخنرانی در مراسم سالگرد شهادت پدرش، شهید محمد صادق صدر، عذرخواهی کرد.

العالم - عراق

مقتدی صدر رهبر جریان صدر امروز شنبه بابت نیمه کاره رها کردن سخنرانی خود در جریان مراسم سالگرد شهادت پدرش شهید «محمد صادق صدر»، از طرفدارانش عذرخواهی کرد.

وی در بیانیه ای اعلام کرد: با صدق و محبت به همه کسانی که در داخل و خارج از عراق این سالگرد را گرامی داشتند، می‌گویم که خداوند شما را برکت دهد. این بنده حقیر به رحمت پروردگار نیازمند است. بابت رفتن از میان شما هنگام سخنرانی عذرخواهی می‌کنم اول به خاطر سلامتی و امنیت شما و دوم برای ادامه خدمت به شما همانطور که خدا نخواست من در خودرو پدرم و برادارنم باشم. از شما می خواهم که برایم دعا کنید تا به فیض شهادت نائل شوم و به پدر و برادرانم ملحق شوم.

«مقتدی صدر» رهبر جریان صدر سخنرانی خود را در مراسمی که جمعه شب در نجف اشرف به مناسبت سالگرد شهادت پدرش شهید «محمد صادق صدر» در حال برگزاری بود، نیمه تمام رها و مراسم را ترک کرد.

مقتدی صدر ابتدا از هواداران خود خواسته بود که سکوت را مراعات کنند، اما پس از تداوم شلوغی‌ها و همهمه حاضران در مراسم گفت: «من به زور اینجا آمده‌ام و از شما دلخور و عصبانی هستم و با رفتار خود بیشتر من را عصبانی می‌کنید». سپس سخنرانی خود را نیمه تمام رها و مراسم را ترک کرد.

مقتدی صدر در سخنان کوتاهی پیش از ترک مراسم گفت: رژیم بعث به دستور صدام حسین پدرم و دو برادرم را به شهادت رساند.

وی با تأکید بر اینکه مردم عراق هرگز بازگشت حزب بعث را نمی‌پذیرد، ادامه داد: صدام کسی بود که برای به قتل رساندن شهید صدر خنجر را از رو بسته بود.

پربیننده ترین خبرها