یمن جو سازی رسانه ای و ادعاهای ائتلاف متجاوز در باره تعز را محکوم کرد

یمن جو سازی رسانه ای و ادعاهای ائتلاف متجاوز در باره تعز را محکوم کرد
دوشنبه 16 خرداد 1401 - 08:44

سرتیپ یحیی عبد الله الرزامی، رئیس کمیته نظامی یمنی ویژه مذاکرات اردن گفت که چیزی که ائتلاف متجاوز با بیش از 7 سال حمله به یمن و محاصره و تحریم این کشور نتوانسته به دست بیاورد، با مذاکره یا هر ترفند دیگر هم به دست نخواهد آورد.

العالم - یمن

بنابر گزارش سایت المسیره، سرتیپ الرزامی اظهارات رسانه های مزدور ائتلاف متجاوز به نقل از شرکت کنندگان در مذاکرات اردن را – که ادعا کرده اند یمن در مسیر مذاکرات جاری در اردن مانع تراشی می کند – محکوم کرد.

وی گفت: ما طرح جدی برای باز کردن سه مسیر در تعز برای پایان دادن به رنج شهروندان و تسهیل آمد و شد آنها پیشنهاد کردیم اما هیچ عکس العمل واضحی از طرف مقابل ندیدیم. این حرکت آنها سئوال های بسیاری را درباره نیت و اهداف شان از این مذاکرات ایجاد می کند.

سرتیپ یحیی عبد الله الرزامی، رئیس کمیته نظامی یمنی ویژه مذاکرات اردن، با اشاره به آمادگی دولت ملی یمن برای اجرای یک طرفه این طرح به منظور پیشبرد مذاکرات، از نمایندگان سازمان ملل خواست به تعز سفر کرده و میزان جدی بودن طرف یمنی را از نزدیک ببینند و بفهمند که چه کسانی در واقع مانع تراشی می کنند.

وی بار دیگر بر تلاش های طرف یمنی برای کاهش رنج مردم تعز و همه مردم یمن تأکید کرد و گفت که توپ اکنون در زمین طرف مقابل است و آنها باید متوجه مسئولیت انسانی خود در قبال رنج های ملت یمن باشند.

پربیننده ترین خبرها