وقتی پلیس ایران پایکوبی سعودی ها را به عزا تبدیل کرد!

وقتی پلیس ایران پایکوبی سعودی ها را به عزا تبدیل کرد!
شنبه 21 خرداد 1401 - 18:14

در روزهای اخیر یک باند 13 نفره محتویات 168 صندوق امانات مردم در بانک ملی ایران را سرقت کرد اما کمتر از 48 ساعت اعضای آن دستگیر شده و اموال مسروقه بازگردانده شد.

العالم – کشکول

سرقت در همه کشورهای جهان اعم از غنی و فقیر و حتی در حرمین شریف وجود دارد اما علت نوشتن این مقاله بررسی چرایی شادمانی رسانه های سعودی است که به خاطر ناتوانی از رویارویی با ایران، اقدام به بزرگنمایی این حادثه کردند.

رسانه های سعودی به دروغ گفته بودند که هزار صندوق سرقت شده و آن را به مشکلات سیاسی و اجتماعی در ایران نسبت دادند و اگر بازداشت سارقان یک روز دیگر به تعویق می افتاد این سرقت را به سوراخ شدن لایه ازن نیز مرتبط می دانستند.

ما تنفر رسانه های سعودی از ایران و نحوه برخورد احمقانه آنها با مسائل این کشور را درک می کنیم به ویژه به خاطر سیاستهای غلط آل سعود از زمانی که محمد بن سلمان به عنوان ولیعهد به قدرت رسید.

بن سلمان جنگی بیهوده را علیه یمن آغاز کرده که 8 سال است ادامه دارد، تمامی شاهزادگان رقیبش در آل سعود را به خاک و خون کشید، تمامی مخالفان خود اعم از تجار، روحانیون و دانشگاهیان را به زندان انداخت. جمال خاشقجی روزنامه نگار سعودی را به طرز وحشتناکی به قتل رساندند، مخالفانش را در سراسر جهان تعقیب کرد، فرزندانشان را گروگان گرفت، معارضینش را با شمشیر گردن زد. مردم عربستان را در پارتی های فحشا و انحطاط غیراخلاقی تحت عنوان سرگرمی غرق کرد تا جایی که دختران و زنان سعودی خارج از خانه در امان نیستند و نهایتا برای عادی سازی با رژیم صهیونیستی جهت کسب رضایت کاخ سفید هر کاری توانست انجام داد. لذا به این دلیل این همه رسوایی و به این دلیل که نمی تواند در برابر قدرت و سرافرازی ایران کاری انجام دهد، در صفحات حوادث مطبوعات ایران به دنبال تصادف خودرو یا سرقت است تا آن را بزرگ کرده و بر ضعفهایش سرپوش گذارد. اما بن سلمان باید بفهمد کسی که خانه اش از شیشه است نباید به طرف دیگران سنگ پرتاب کند.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها