جهاد اسلامی: در برابر تجاوز رژیم اشغالگر، ساکت نخواهیم نشست

جهاد اسلامی: در برابر تجاوز رژیم اشغالگر، ساکت نخواهیم نشست
جمعه 27 خرداد 1401 - 18:51

جنبش جهاد اسلامی در فلسطین اعلام کرد که مجاهدان اين جنبش، به "جهاد" پایبند هستند و آن را تنها گزینه برای پاسخگویی به تجاوزات رژیم صهیونیستی، احقاق حقوق فلسطینیان و رهایی سرزمین های اشغالی از لوث غاصبان می دانند.

العالم_فلسطین اشغالی

جنبش جهاد اسلامی امروز جمعه در بیانیه ای اعلام کرد که مجاهدان، جنایت شنیع رژیم اشغالگر صهیونیستی در شهر "جنین" را نخواهند بخشید و در برابر حملات آن سکوت نخواهند کرد. "مقاومت" در کمین آن باقی خواهد ماند.

در این بیانیه آمده است: ما در نهضت جهاد اسلامی با این ستارگان رزمنده مقاومت در جنین که راه برادران و خواهران خود را در روشن نگه داشتن شعله جهاد و مقاومت ادامه دادند، وداع کرده و تأکید می کنیم این جنایت وحشیگری و گستردگی اقدامات ددمنشانه دشمن را آشکار می کند. بزودی این جنایات به سوی رژیم صهیونیستی برمی گردد و دشمن پاسخ جنایاتش را خواهد دید. این اقدامات رژیم صهیونیستی، مردم ما را در هم نخواهد شکست و مقاومت را از ادامه راهش نخواهد کرد.

بیانیه جهاد اسلامی تصریح کرد: جنایات مستمر و پیاپی از سوی رژیم اشغالگر صهیونیستی، علیه مردم ما و مقاومت نشان می دهد که این رژیم اشغالگر با تداوم اقدامات تروریستی، باز هم رفتارهای خونبار از خود نشان خواهد داد و هر آنچه رنگ و بوی فلسطینی دارد را هدف قرار خواهد داد.

سحرگاه امروز جمعه، نیروهای رژیم اشغالگر صهیونیستی به جنین (در شمال کرانه باختری رود اردن) یورش برده و کمین برپا کردند که بر اثر اصابت گلوله، سه جوان فلسطینی کشته و 10 تن دیگر زخمی شدند.

این سه شهید عبارتند از: یوسف ناصر صلاح (23 ساله)، براء کمال لحلوح (24 ساله) و لیث صلاح ابوسرور (24 ساله).

پربیننده ترین خبرها