آغاز مبارزه جدید یمنی ها در المهره،علیه ائتلاف متجاوز

آغاز مبارزه جدید یمنی ها در المهره،علیه ائتلاف متجاوز
يکشنبه 29 خرداد 1401 - 15:05

استان المهره در یمن مرحله جدیدی از مبارزه ضد ائتلاف متجاوز سعودی را آغاز کرده است.

العالم _ یمن

در پی اقدام کمیته همبستگی مسالمت آمیز در استان المهره در یمن، به برگزاری نشست فوق العاده به ریاست شیخ علی سالم الحریزی، هشتگ «#المهره_ مخالف _ اشغالگری _ سعودی _ اماراتی» در صدر هشتگ های شبکه های اجتماعی در یمن قرار گرفت که بالاترین ترند را داشته اند.

این در حالی است که ائتلاف متجاوز و مزدوران آن به تلاش خود برای غارت ثروت های خدادای استان المهره و برهم زدن ثبات و آرامش این منطقه ادامه می دهند هرچند مردم این استان از این موضوع به خوبی آگاهند.

شیخ علی سالم الحریزی در نشست فوق العاده کمیته همبستگی مسالمت آمیز در استان المهره گفت: المهره با چالش های بزرگی روبرو است و همگان باید به مسئولیت خود در مقابله با این چالش ها عمل کنند.

شیخ علی سالم الحریزی با تمجید از رهبران میدانی و شخصیت های اجتماعی در شهرستان های مختلف استان که در آنها مقررات جدید اجرا شده است، خواستار افزایش تلاش ها برای آگاه کردن شهروندان از خطراتی شد که استان المهره را تهدید می کند.

ناظران تاکید می کنند که هدف ائتلاف متجاوز سلطه کامل بر سواحل، بنادر و جزایری است که از استان المهره تا میدی امتداد دارند، طرحی که در چارچوب نقشه استعماری منطقه ای و بین المللی به رهبری آمریکا با تکیه بر نیروهای منطقه ای به عنوان ابزار به راه انداختن جنگ های نیابتی است.

این در حالی است که فعالان یمنی از طریق شبکه های اجتماعی بر همبستگی خود با رئیس کمیته همبستگی مسالمت آمیز در استان المهره از طریق به راه انداختن مرحله جدیدی از مبارزه ضد حضور بیگانگان در این استان تاکید کردند.

فعالان یمنی تاکید کردند که المهره همچنان مقاوم و پایدار خواهد ماند تا فرزندانش آخرین نظامی ائتلاف متجاوز را از آن اخراج کنند.

کاربری با نام «فرزند جنوب» در توئیتر نوشت: شایسته است همه شهروندان از خطراتی آگاه شوند که استان المهره با آنها روبرو است و با حضور نیروهای بیگانه در آن مقابله کنند.

کاربر دیگری با نام «مقاوم المهره» نوشت: استان المهره و رهبران آن و پیشاپیش آنان شيخ علي سالم الحريزي ثابت قدم خواهند ماند تا آخرین نظامی متجاوز را از این استان اخراج کنند.

پربیننده ترین خبرها