استقبال کاربران فلسطینی از برگزاری رزمایش موفقیت آمیز در غزه

استقبال کاربران فلسطینی از برگزاری رزمایش موفقیت آمیز در غزه
سه شنبه 31 خرداد 1401 - 22:38

گردان های قدس همزمان با اعلام پایان رزمایش «عزم الصادقین»، بر مقابله قاطع با دشمن صهیونیستی و حمایت قدرتمند از ملت و مقدسات فلسطین تأکید کرد، در همین راستا هشتگ "عزم الصادقین" توسط کاربران فضای مجازی در فلسطین، ترند شد.

العالم - فلسطین اشغالی

به گزارش فلسطین الیوم، «ابوحمزه» سخنگوی نظامی گردان‌های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین از پایان موفقیت آمیز رزمایش «عزم الصادقین» (عزم و اراده راستگویان) خبر داد. این رزمایش طی چند روز گذشته توسط گردان‌های قدس در دریای غزه انجام شد.

ابوحمزه دوشنبه شب در یک بیانیه مطبوعاتی با اعلام این خبر افزود: به لطف و یاری خداوند، ما در گردان‌های قدس، رزمایش «عزم الصادقین» را به پایان رساندیم. در این رزمایش صدها رزمنده در چندین جبهه عملیاتی در سطح نوار غزه شرکت کردند.

او تاکید کرد یکی از دست آوردهای آن از لحاظ آمادگی مبارزاتی مجاهدین بود، همچنین میزان دقت هدف گیری‌ها چه در بخش زمانی و چه مکانی مورد پایش قرار گرفته و توانست به میزان توانمندی میدانی ما بیافزاید.

"سرایا القدس" تاکید ‌کرد که همچنان در حسن ظن ملت مجاهد و امت عربی و اسلامی باقی مانده و با تمامی شجاعت وسرزندگی به مقابله با این دشمن احمق خواهد پرداخت و از ملت، مقدسات و اسرای فلسطین با تمام قدرت حمایت خواهد کرد.

به دنبال این موفقیت، هشتگ رزمایش «عزم الصادقین» ترند شد.

یک کاربر به پیام فرمانده عملیات سرایا قدس اشاره کرد و این چنین نوشت: آمادگی خود را برای مقابله با رژیم اشغالگر افزایش داده ایم و مانور «عزم الصادقین» تهیه و اجرایش تمام شد تا شبیه سازی طرح دفاعی باشد و با پرتاب موشک به سایت‌ها، شهرک‌ها و عمق سرزمین های اشغالی ضربه زند.

یک کاربر در توئیت خود عکسی از رزمایش منتشر کرد و گفت:
گردان‌های قدس، بازوی نظامی جنبش جهاد اسلامی، از آغاز مانور نظامی گسترده عزم الصادقین از صبح امروز به مدت چند روز خبر می‌دهد که در آن عملیات‌های میدانی مختلف با حضور چندین گروه نظامی به ویژه یگان های موشکی و توپخانه ای توسط تیم مجاهدین شبیه‌سازی می‌شود.

ابو الحسین، فعال فلسطینی با انتشار ویدئویی از پایان مانور عظم الصادقین با پرتاب موشک های البهاء نوشت:

گردان های قدس در مانور عزم الصادقین به سمت اهداف فرضی در دریا شلیک کردند.

وی تاکید کرد که در این مانور با همه کالیبرهای خمپاره ( 60_120_180)، موشک های کوتاه برد (40) کیلو و موشک های (107) که به اهداف فرضی به طور مستقیم پرتاب شده بودند، دقیقا به اهداف خود در دریا اصابت کردند.


پربیننده ترین خبرها