قدردانی رژیم صهیونیستی از انگلیس بابت مواضع ضد ایرانی

قدردانی رژیم صهیونیستی از انگلیس بابت مواضع ضد ایرانی
چهارشنبه 1 تير 1401 - 17:07

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی اعلام کرد که طی رایزنی تلفنی با وزیر خارجه انگلیس، دو طرف درباره لزوم ایستادن «جامعه بین‌المللی» در برابر ایران صحبت کردند.

العالم - فلسطین اشغالی - اروپا

«یائیر لاپید» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در تماس تلفنی با همتای انگلیسی خود به رایزنی علیه ایران پرداخت.

در شرایطی که بی ثباتی سیاسی در فلسطین اشغالی همچنان خبرساز است، ادعاهای ضد ایرانی مقام‌های ارشد کابینه متزلزل فعلی رژیم صهیونیستی و لابی‌گری آنها با دیگر کشورها علیه ایران شدت گرفته است.

«یائیر لاپید» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی که بنا بر توافق ایجاد شده در کابینه این رژیم قرار است بعد از انحلال پارلمان و فروپاشی کابینه به عنوان نخست‌وزیر موقت مشغول به کار شود، امروز چهارشنبه با وزیر خارجه انگلیس تماس تلفنی برقرار کرد.

این مقام ارشد کابینه فعلی رژیم صهیونیستی و رهبر حزب «یش عاتید» این رژیم، در صفحه توییتر خود توضیحاتی درباره این رایزنی تلفنی داده و اذعان کرده که در این گفت‌و‌گو به علیه ایران رایزنی کرده است.

لاپید نوشت: «من هم اکنون با لیز تراس وزیر خارجه بریتانیا صحبت کردم و قدردانی خودم را بابت موضع مصمم بریتانیا در قبال ایران ابراز داشتم. ما درباره ضرورت اقدام قاطع جامعه بین‌المللی در مقابله علیه تروریسم ایران و به منظور ثبات منطقه گفت‌وگو کردیم».

این مقام ارشد کابینه رژیم اشغالگر قدس در ادامه پیام توییتری خود خبرهای منتشر شده درباره دعوت او از وزیر خارجه انگلیس برای سفر به فلسطین اشغالی را تایید کرد و نوشت: «انتظار می‌رود وزیر تراس طی ماه آینده به اسرائیل سفر کند».

رایزنی تلفنی لاپید با همتای انگلیسی یک روز بعد از رایزنی تلفنی او با آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا صورت گرفت؛ گفت‌و‌گویی که یائیر لاپید در آن علیه ایران به اتهام زنی و لابی‌گری دست زده بود.

رایزنی‌های ضد ایرانی وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در شرایطی انجام شده که کابینه این رژیم به دلیل از دست دادن اکثریت در پارلمان در آستانه فروپاشی است و گام اول انحلال پارلمان رژیم صهیونیستی (کنست) امروز چهارشنبه برداشته شد

فارس

پربیننده ترین خبرها