مدودف: تحریم‌های جهنمی علیه روسیه باعث فروپاشی اقتصاد ما نخواهد شد/ قادریم پرده آهنین غرب را نابود کنیم

مدودف: تحریم‌های جهنمی علیه روسیه باعث فروپاشی اقتصاد ما نخواهد شد/ قادریم پرده آهنین غرب را نابود کنیم
سه شنبه 7 تير 1401 - 04:21

نایب رئیس شورای امنیت ملی روسیه با بیان اینکه اقتصاد این کشور با تحریم‌های جهنمی غرب فرو نخواهد پاشید، اظهار داشت که این اولین باری نیست که روسیه فشار اقتصادی شدید را تجربه می‌کند.

العالم-اروپا

«دیمیتری مدودف» نایب رئیس شورای امنیت ملی سوریه در مصاحبه با روزنامه روسی «آرگومنتی آی فاکتی» گفت که آنطوری که غرب می‌‎خواهد، اقتصاد روسیه فرو نمی‌ریزد.

مدودف گفت: «این همه محاصره و تحریم برای مدت بسیار طولانی ادامه دارد. مخالفان ما منتظرند که ما تسلیم شویم، وگرنه اقتصاد ما سقوط خواهد کرد!».

نایب رئیس شورای امنیت ملی روسیه افزود: « به شهروندان خود اطمینان می‌دهند که تحریم های جهنمی علیه روسیه، این کشور را به سمت فروپاشی سوق خواهد داد، ولی این اتفاق نمی‌افتد».

وی ادامه داد: «این اولین بار در تاریخ ما نیست که تحت فشار شدید قرار می‌گیریم، ما باید تنها به منابع و هوش خود تکیه کنیم، حتی در سخت ترین زمان ها نیز تسلیم فشارها نشدیم. اکنون، من مطمئن هستم که چنین خواهد شد، ما می توانیم صنعت خود را توسعه دهیم و حفره‌هایی بزرگی در پرده آهنین غرب ایجاد کنیم».

وی درباره تحریم‌ها گفت که «یکی از اولویت‌های امروز سیاست روسیه ایجاد محصولات و تولیدات بومی و داخلی است که امکان بی‌نیازی یا خدمات وارداتی را فراهم می‌کند».

تسنیم

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها