میزبانی اسلام‌آباد از شرکت‌های دانش بنیان ایران و نمایشگاه تخصصی مشترک با پاکستان

میزبانی اسلام‌آباد از شرکت‌های دانش بنیان ایران و نمایشگاه تخصصی مشترک با پاکستان
چهارشنبه 8 تير 1401 - 13:48

العالم ـ آسیا

اسلام‌آباد پایتخت پاکستان قرار است اوایل شهریورماه امسال میزبان اولین نمایشگاه تخصصی جمهوری اسلامی ایران و پاکستان با حضور بازرگانان و صنعتگران ایرانی از جمله شرکت های دانش بنیان باشد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، با افزایش رویدادهای نمایشگاهی میان ایران و پاکستان، اسلام‌آباد نیز به زودی شاهد برگزاری اولین نمایشگاه تخصصی دو کشور همسایه خواهد بود.

قرار است نمایشگاه ۳ روزه تخصصی ایران و پاکستان از دوم الی چهارم شهریورماه امسال با حضور شرکت های مختلف ایرانی و پاکستانی در شهر اسلام‌آباد برگزار شود.

صنعتگران و فعالان بازرگانی ایران وابسته به بخش های انرژی، پتروشیمی و محصولات شیمیایی، مصالح ساختمانی، ماشین آلات راه و ساختمان، دارو، تجهیزات پزشکی، موادغذایی، شیرینی و شکلات در این نمایشگاه شرکت خواهند کرد.

شرکت های دانش بنیان ایرانی نیز با حمایت صندوق نو آوری و شکوفایی ریاست جمهوری حضور مستقل در نمایشگاه آتی ایران و پاکستان خواهند داشت.

به گزارش ایرنا، پس از نهمین نشست کمیته تجارت ایران و پاکستان که اواسط آبانماه سال گذشته در تهران برگزار شد، ۳ رویداد نمایشگاهی در کمتر از یکسال با همکاری مشترک دو همسایه دوست و برادر در شهرهای کراچی و لاهور برگزار شد.

قرار است آذرماه امسال نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران با هدف معرفی ظرفیت‌های صنعتی و اقتصادی و تعمیق همکاری‌ها با همسایه شرقی، در شهر بندری 'کراچی' برگزار شود.

پربیننده ترین خبرها