هشدار استاندار المهره درباره توطئه‌های خطرناک ائتلاف متجاوز/ ورود نیروهای نظامی آمریکا و انگلیس به بندر «نشطون» یمن

هشدار استاندار المهره درباره توطئه‌های خطرناک ائتلاف متجاوز/ ورود نیروهای نظامی آمریکا و انگلیس به بندر «نشطون» یمن
چهارشنبه 8 تير 1401 - 16:48

استاندار المهره در یمن نسبت به توطئه‌های خطرناک ائتلاف اشغالگر سعودی- اماراتی علیه استان المهره و شهروندان آن هشدار داد.

العالم- یمن

به گزارش العالم به نقل از وب‌سایت "انصارالله"، "القعطبی علی حسین الفرجی" استاندار المهره ضمن هشدار درباره توطئه‌های خطرناک ائتلاف سعودی- اماراتی علیه این استان، تصریح کرد مخالفت گسترده اهالی این استان با حضور نظامی این رژیم‌های ریاض و ابوظبی تا حدود زیادی در تلاش‌های این طرف‌های اشغالگر در هدف قرار دادن این استان و سوق دادن به سمت درگیری‌ها سهیم بوده است.

او تأکید کرد افزایش خشم مردمی علیه حضور نظامی خارجی‌های در استان المهره موید نزدیک بودن نبرد آزادسازی از المهره از چنگال اشغالگران و مزدوران‌شان، و همچنین آغاز مرحله‌ای جدید از مقاومت بالقوه برای آزادسازی و خنثی کردن طرح‌های اشغالگران و ادوات آنها در این استان است.

استاندار المهره اعلام کرد که تعداد محموله بزرگ تسلیحاتی در کشتی‌های نظامی به بندر "نشطون" و همچنین مربیان نظامی انگلیسی و آمریکایی به فرودگاه بین‌المللی "الغیضه" منتقل شدند که این تحرکات با تلاش نیروهای اشغالگر برای ورود مواد مخدر به این استان و توزیع آن در میان اهالی المهره و مناطق تحت اشغال اپتلاف متجاوز همزمان شد که این امر موید توطئه ائتلاف علیه اهالی المهره و غرق کردن دیگر استان‌های اشغالی در مواد مخدر است.

او تأکید کرد ائتلاف متجاوز درصدد است سیطره خود بر مناطق استراتژیک و بنادر و نیز احداث پایگاه‌های نظامی با تبانی و نظامی "شورای ریاستی" تکمیل کند.

پربیننده ترین خبرها