بازداشت های گسترده در کرانه باختری/ دستگیری یکی از رهبر جهاد اسلامی در جنین

بازداشت های گسترده در کرانه باختری/ دستگیری یکی از رهبر جهاد اسلامی در جنین
پنج‌شنبه 9 تير 1401 - 11:46

در سحرگاه امروز پنجشنبه، نیروهای اشغالگر رژیم صهیونیستی، حمله گسترده‌ای را برای دستگیری بسیاری از شهروندان فلسطینی در مناطق مختلف کرانه باختری آغاز کردند که منجر به مجروح شدن تعدادی از شهروندان فلسطینی شد.

العالم_فلسطین اشغالی

نیروهای رژیم اشغالگر پس از یورش به اردوگاه الامعری، با شهروندان فلسطینی درگیر شدند. در این درگیری ها فلسطینیان با پرتاب سنگ به سوی سربازان اشغالگر از خود دفاع کردند و از سوی دیگر افراد مسلح به سوی گروهی از سربازان تیراندازی کردند.

به گفته سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی، نیروهای امنیتی با تهاجم گسترده به کرانه باختری، 12 فلسطینی را دستگیر کردند. هجوم ارتش رژیم صهیونیستی متمرکز در روستاهای قراوه بنی حسان، دیر ابو مشعل، ابوشخیدم، عرابه و عنبتا بود.

از سوی دیگر باشگاه اسرا فلسطینی از یورش ها و هجوم به کرانه باختری خبر داد که طی آن 12 فلسطینی دستگیر شدند و به بهانه شرکت در فعالیت های مقاومت مردمی برای بازجویی آنها را منتقل کردند.همزمان مبالغی از منازل در شهر جمائین غارت شد. اشغالگران مدعی شدند این پول ها برای تامین مالی "فعالیت های تروریستی" در نظر گرفته شده بود

طارق قعدان رهبر جنبش جهاد نیز در این یورش ها به جنین، دستگیر شد.

در رام الله، نیروهای اشغالگر محمود عبدالجبار نافع از شهرک نعلین، یاسر الصوص، محمد شادی الصوص و طارق الصوص از شهرک ابوشخیدم و ایمن ابوعرب از اردوگاه الامعری را دستگیر کردند.

در استان سلفیت، نیروهای رژیم اشغالگر صلاح ریان و بهجت رافع مرعی را از روستای بنی حسان دستگیر کردند و از طولکرم، نیروهای صهیونیستی جوانی به نام اسید قبج را دستگیر کردند.

در استان بیت لحم، نیروهای اشغالگر از اردوگاه آوارگان عایده، دو جوان به نام های احمد مامون بدیر و محمد اسعد المساعید را پس از یورش و تفتیش خانه های خانواده هایشان، دستگیر کردند.

پربیننده ترین خبرها