خانه غصبی یائیر لاپید!

خانه غصبی یائیر لاپید!
يکشنبه 12 تير 1401 - 12:24

رسانه های رژیم صهیونیستی اذعان کردند که خانه مسکونی نخست وزیر جدید این رژیم، غصبی و متعلق به یک فلسطینی است.

العالم _ سرزمین های اشغالی

گلعاد کوهن خبرنگار امور قضایی روزنامه اسرائیلی یدیعوت آحارنوت فاش ساخت که ساختمان مسکونی یائیر لاپید نخست وزیر جدید این رژیم، خانه یک فلسطینی بوده که سال 1948 از آن اخراج شده است.

این فلسطینی حنا جون سلامه نام داشته که وکیل شرکت جنرال موتورز بوده است و این خانه را واقع در خیابان بلفور، در زمان نکبت فلسطینیان یعنی سال 1948 ترک و به بیروت پایتخت لبنان مهاجرت کرد.

به گفته ناظران، این موضوع مدرک و دلیل دیگری بر اقدامات نیرنگ و فریب گروه های صهیونیست و اشغال و غصب سرزمین و دارایی های فلسطینیان با کمک انگلیس است هرچند حاکمان سازشکار برخی کشورهای عربی اهمیتی برای این مدارک قائل نیستند.

این موضوع در همین حال دلیل قاطعی بر دروغگویی رهبران غربی است که شعارهای دفاع از حقوق بشر سر می دهند.

حال سوال این است که برخی رهبران عرب آنگاه که در دیدار قریب الوقوع جو بایدن رئیس جمهور آمریکا از منطقه، کنار یائیر لاپید می ایستند، چه احساسی خواهند داشت و آیا به او به چشم یک دزد که در خانه غصبی سکونت کرده است، نگاه خواهند کرد یا خیر؟

البته شکی نیست که این رهبرانِ سازشکار، واکنشی نشان نخواهند داد زیرا کسانی هستند که پیشتر قبر دیوید بن گوریون را زیارت کرده اند، کسی که بانی طرح صهیونیسم و ایجاد رژیم نامشروع اسرائیل است، کسی که گروه «الهاجنا» را تشکیل داد که وحشیانه ترین کشتارها را ضد فلسطینیان انجام دادند تا آنان را از شهرها و روستاهای خود فراری دهند و همین گروه بود که در ادامه ارتش اسرائیل از آن سر برآورد.

در واقع رفتار چنین رهبران سازشکار باعث گستاخی سران رژیم صهیونیستی و ادامه اقدامات تجاوزکارانه آنان شده است.

با این حال سنت الهی این است که حق بر باطل غلبه کند بنابر این سران رژیم اشغالگر هرچند با زور سرنیزه و با مکر و فریب سرزمین فلسطینیان را غصب کرده اند، بدانند که فلسطینیان با مقاومت خود سرزمینشان را باز پس خواهند گرفت و این وعده ای است که تخلف ناپذیر است.

پربیننده ترین خبرها