ماجرای توهم و خشم رژیم صهیونیستی از حضور قدرتمند ناوهای ایرانی در آبهای بین المللی

ماجرای توهم و خشم رژیم صهیونیستی از حضور قدرتمند ناوهای ایرانی در آبهای بین المللی
چهارشنبه 15 تير 1401 - 13:01

اقدام برخی حکومت های مرتجع عربی منطقه به عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر، این توهم را برای برخی مقامات رژیم صهیونیستی همچون بنی گانتس به وجود آورده است که این رژیم واقعا جزئی از منطقه است.

العالم _ سرزمین های اشغالی

بنی گانتس وزیر جنگ رژیم صهیونیستی روز سه شنبه در نشستی در آتن پایتخت یونان گفته که ناوها و کشتی های جنگی ایرانی در چند ماه اخیر در دریای سرخ به گشت زنی پرداخته اند. وی با نشان دادن تصاویر ماهواره ای چهار کشتی جنگی ایرانی، مدعی شد که این اقدام، تهدیدی برای ثبات منطقه است.

با این حال مشخص نیست که بنی گانتس، این جنایتکار جنگی و کودک کش، آنگاه که از حضور کشتی های جنگی ایران در دریای سرخ سخن گفت، چه چیز جدیدی مطرح کرد؟ آیا بیان این مطلب نیازمند تصاویر ماهواره ای است؟ آیا حضور کشتی های کشوری که بزرگ ترین و مهم ترین کشور در منطقه خلیج فارس محسوب می شود و مرزهای دریایی وسیعی دارد، امری طبیعی و عادی نیست؟

بسیار وقیحانه است که نماینده رژیمی اشغالگر، تروریست، نژادپرست و غاصب که استعمار غرب با زور سرنیزه آن را بر منطقه ما تحمیل کرده و از بیش از هفت دهه، بزرگ ترین و خطرناک ترین تهدید برای امنیت و استقرار منطقه بوده است، از حضور کشتی های ایران در دریای سرخ سخن بگوید، کشوری که هزاران سال سابقه تاریخی و تمدنی دارد و سپس آن را تهدیدی برای استقرار منطقه بخواند.

کاملا آشکار است که اقدام برخی حکومت های مرتجع عربی منطقه تحت فشار آمریکا به عادی سازی روابط خود با این رژیم اشغالگر، رژیمی که فقط 70 سال از ایجاد آن در منطقه ما می گذرد، این توهم را برای مقاماتی همچون بنی گانتس به وجود آورده است که این رژیم واقعا جزئی از منطقه است و این حق را دارد که سرنوشت آن را رقم بزند یا در هر موضوعی مربوط به آن دخالت کند.

همچنین پرواضح است که اگر انتظارها درمورد نزدیک بودن زمان عادی سازی روابط بین دولت سعودی با رژیم تروریستی اشغالگر عملی شود، بعید نیست که بنی گانتس بار دیگر تصاویر ماهواره ای جدیدی از حضور کشتی های ایرانی در خلیج فارس نشان دهد و آن را تهدیدی برای استقرار رژیم ساختگی خود بداند.

بنی گانتس و کسانی که روابط خود را با رژیم صهیونیستی عادی سازی کرده و این توهم را در او پدید آورده اند که رژیمش جزئی از منطقه است، باید بدانند که ایران از هزاران سال پیش جزء اصیل منطقه و بلکه هویت و واقعیت منطقه بوده است اما رژیم اشغالگر اسرائیل، رژیمی جعلی است که ناگزیر از میان خواهد رفت و عادی سازی روابط با برخی حکومت های مستبد منطقه، آن را از چنین سرنوشتی نجات نخواهد داد.

وزیر جنگ رژیم جعلی اسرائیل بداند که کشتی های جنگی ایران که وی از حضور آنها در دریای سرخ خبر داده است، هم اکنون سوار بر امواج دریاها و اقیانوس های جهان از شرق گرفته تا غرب، جنوب و شمال به پیش می رانند و نه گانتس و نه اربابان آمریکایی اش جرأت تعرض به آنها را ندارند.

پربیننده ترین خبرها