اذعان لاپید به بی‌اعتمادی عمومی در رژیم صهیونیستی

اذعان لاپید به بی‌اعتمادی عمومی در رژیم صهیونیستی
جمعه 17 تير 1401 - 14:29

نخست‌وزیر موقت تل‌آویو تاکید کرد که صهیونیست‌ها باید اعتمادشان را به یکدیگر و به نهادهای این رژیم بازگردانند.

العالم - فلسطین اشغالی

«یائیر لاپید» نخست‌وزیر موقت کابینه تل‌آویو روز گذشته (پنج شنبه) طی سخنرانی در مراسم جشن فارغ التحصیلی نظامیان جدید ارتش، تاکید کرد که صهیونیست‌ها باید تلاش کنند تا اعتماد به خودشان و نهادهای رژیم صهیونیستی را بازگردانند.

طبق گزارش پایگاه خبری «i۲۴»، لاپید در این مراسم تاکید کرده است: «وظیفه ما به عنوان یک جامعه بازگرداندن اعتماد به نظام دموکراسی، ارتش اسرائیل، پلیس، دادگاه‌ها و مهم‌تر از همه، بازگرداندن اعتماد به یکدیگر است».

لاپید علی‌رغم اذعان به عمق مشکلات سیاسی داخلی در این رژیم، مدعی شد که تل‌آویو از تمام دشمنانش قوی‌تر است و در استفاده از زور برای حفظ امنیت شهرک‌نشینان صهیونیست تردید نمی‌کند.

نخست‌وزیر موقت تل‌آویو در ادامه اذعان کرد: «دشمنان ما باید یک چیز دیگر را بدانند و آن این است که ما با هم در مقابل آن‌ها خواهیم ایستاد، جامعه اسرائیل قوی‌تر از هر بهانه است و قدرت اسرائیل قدرتی واحد است».

این اظهارات در حالی از سوی لاپید مطرح می‌شود که اخیراً جنبش حزب‌الله لبنان، سه پهپاد را برای انجام ماموریت‌های شناسایی به میدان گازی «کاریش» ارسال کرده بود؛ رژیم صهیونیستی با ارسال یک نفتکش به این میدان مورد مناقشه، قصد استخراج گاز دارد.

در همین راستا، «بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نیز به به اقدام حزب الله لبنان در ارسال پهپاد به میدان گازی کاریش واکنش نشان داده و مدعی خنثی کردن عملیات آن پهپادها شد. در حالی که سخنگوی جنبش حزب‌الله لبنان تاکید کرد که پهپادهای ماموریت خود را با موفقیت انجام داده‌اند.

فارس

پربیننده ترین خبرها