عبدالملک الحوثی: سعودی ها موانع زیادی در مسیر حج ایجاد کرده اند/ رژیم سعودی از صهیونیست‌ها استقبال و از حجاج، باج‌گیری می‌کند

عبدالملک الحوثی: سعودی ها موانع زیادی در مسیر حج ایجاد کرده اند/ رژیم سعودی از صهیونیست‌ها استقبال و از حجاج، باج‌گیری می‌کند
جمعه 17 تير 1401 - 22:09

رهبر انصارالله گفت: سعودی ها موانع را از مسیر اشخاصی که برای شرکت در جشن های مبتذل به عربستان می آیند، بر می دارد و بر خلاف هیات های اسلامی، از هیات های یهود و صهیونیست به گرمی استقبال می کند.

العالم _ یمن

«عبدالملک الحوثی» رهبر جنبش انصارالله یمن به مناسبت فرا رسیدن ایّام حج با صدور پیامی ضمن انتقاد شدید از عربستان سعودی، تصریح کرد: سعودی موانع زیادی در مسیر حج ایجاد کرده که اعمال محدودیت شدید در تعداد حجاج برای ملتهای اسلامی در راس آن قرار دارد.

وی افزود: رژیم سعودی با اخذ هزینه های مالی گزاف از حجاج باج خواهی می کند تا حج مشکل شود. سعودی ها در مسیر حج به عنوان یکی از ارکان اسلام مانع تراشی می کنند.

رهبر انصارالله تاکید کرد: رژیم سعودی برخی از مسلمانان را به خاطر مواضعش علیه آنان یا به خاطر منویات آمریکایی اسرائیلی از حج محروم می کند.

الحوثی افزود: سعودی ها موانع را از مسیر اشخاصی که برای شرکت در جشن های مبتذل به عربستان می آیند، بر می دارد و بر خلاف هیات های اسلامی، از هیات های یهود و صهیونیست به گرمی استقبال می کند. در زمانی که رژیم سعودی به بهانه کرونا مانع حج مسلمانان می شد، جشن های مبتذل برگزار می شد.

وی خاطرنشان کرد: عید قربان مناسبتی عظیم برای تحکیم اصول اسلامی و استقامت بر موضع حق و آمادگی برای فداکاری در راه خداست.

رهبر انصارالله یمن گفت: علاوه بر رنج های مسلمانان در حج، تهدید اسرائیلی علیه مسجد الاقصی ادامه دارد اما رژیم های عربی با دشمن صهیونیستی ائتلاف کرده اند.

الحوثی خاطرنشان کرد: رژیم سعودی بدون احترام به حج که از ارکان عظیم اسلامی است آماده استقبال از رئیس جمهور آمریکا در ایام حج می شود.

پربیننده ترین خبرها