وزیر دفاع ترکیه: از منبج و تل رفعت حملاتی علیه ما صورت می‌گیرد

وزیر دفاع ترکیه: از منبج و تل رفعت حملاتی علیه ما صورت می‌گیرد
يکشنبه 19 تير 1401 - 12:27

وزیر دفاع ترکیه در خصوص عملیات‌های این کشور در سوریه و عراق اظهار داشت: بدون هیچ تردیدی در مقابله با تروریست‌ها اقدامات خود را دنبال خواهیم کرد.

العالم - ترکیه

خلوصی آکار وزیر دفاع ترکیه که به مرزهای جنوبی ترکیه سفر کرده است، در خصوص احتمال عملیات نظامی این کشور در خاک سوریه اظهار داشت: از مناطق تل رفعت و منبج در دوره اخیر حملاتی علیه ما صورت می گیرد، ما در مقابل این اقدامات بدون تردید هر اقدامی که لازم بوده را انجام داده و خواهیم داد.

وی با اشاره به عملیاتهایی که ترکیه در شمال عراق و سوریه انجام داده گفت: از سال 2015 تاکنون، 35268 تروریست از بین رفته است، این مقابله ادامه خواهد یافت.

وزیر دفاع ترکیه در خصوص ایجاد کریدور غلات از دریای سیاه نیز اظهار داشت: هم با طرف اوکراینی، هم روس و هم سازمان ملل در حال گفتگو و مذاکره هستیم تا یک کریدور چهارجانبه حمل غلات را از دریای سیاه داشته باشیم، انتظار داریم که در روزهای آینده تحولاتی در این مسیر شاهد باشیم.

طی هفته های گذشته رئیس جمهور ترکیه از لشکر کشی جدید به شمال سوریه خبر داده و بهانه این لشکر کشی را حضور نیروهای دموکراتیک سوریه و ناامنی در مرزهای جنوبی خود خوانده است.

پربیننده ترین خبرها